4 dec 2012

TAG: Would you rather?

Voor de afwisseling hebben we deze keer een tag! Misschien kennen sommigen deze al wel, de 'Would You Rather' tag. Deze tag kwamen we tegen bij Lenette, en in deze tag moet je kiezen tussen verschillende situaties. Wij drieën hebben hem ingevuld! Benieuwd? Klik dan op 'Lees meer'! ;)



B= IsaBelle
I= Iris
M= Mendy

Let's get started! 

1. Zou je liever al je mascara's, eyeliners, lipsticks en lipglossjes verliezen of al je paletten en oogschaduws? 
B: Deze keuze vind ik makkelijk. Ik zou liever mijn paletten en oogschaduws verliezen. Ik gebruik bijna geen oogschaduw, behalve voor feestjes. Dus mascara is voor mij belangrijker!
I: Als ik echt zou moeten kiezen, dan zou ik toch liever al mijn paletten en oogschaduws verliezen: dit zijn er in aantallen toch veel minder en zonder mascara kan ik echt niet!
M: Dan kies ik toch maar voor dat laatste! Mijn favoriete product is mascara, dus die wil ik dan ook zeker niet verliezen! En verder vind ik dat mascara, eyeliner en lipstick/lipgloss wel een beetje globaal de basis dingen zijn, oogschaduw is wel super mooi, maar niet noodzakelijk voor mij. 

2. Zou je liever al je haar afknippen of het nooit meer laten knippen? 
B: Ik zou liever mijn haar laten afknippen, dit kan je namelijk weer aan laten groeien. Wanneer je je haar niet meer mag afknippen, zal het niet gezond blijven en mega lang worden! 
I: Niet echt een makkelijke keuze.. Als je al je haar afknipt, zou je het nog kunnen verbergen. Maar als ik mijn haar nooit meer zou knippen, loop je voor altijd voor schud! Dan knip ik toch liever al mijn haar af!
M: Oeeh, deze is moeilijk! Over deze heb ik wel even een minuutje moeten nadenken. En om eerlijk te zijn weet ik het antwoord nog steeds niet, want mijn haar betekent veel voor me, maar dan kies ik toch voor alles eraf (met de gedachte dat ik ondertussen een pruik draag tot mijn haar weer langer is!) ;). 

3. Zou je liever een peach of een roze blush willen?
B:  Als ik zou moeten kiezen, ga ik toch voor de peach blush. Deze staat mij mooier dan roze blush.
I: Ik vind het alle twee de kleuren wel mooi, maar ik zou toch gaan voor een roze-blush! Deze past wat beter bij mijn huids- en haarkleur! Maar peach-blushes zou ik ook best kunnen gebruiken :)
M: Peach please! :) Roze staat mij niet zo fantastisch, denk ik, en peach vind ik wel een mooie zachte kleur :). 

4. Als je 1000 euro had, zou je dan liever make up of kleding kopen? 
B: Kleding! Make-up is voor mij niet zo belangrijk. Ik doe mascara op en klaar. Kleding laat zien wie ik ben, dus is kleding heel belangrijk voor mij.
I: Het liefst zou ik het verdelen, maar als het het één of het ander zou zijn, kies ik toch voor make-up..Ik weet eigenlijk niet waarom...dat zegt mijn gevoel.. Haha!
M: Hier hoef ik niet lang over na te denken: kleding! :D Ik zou wel een klein deel van het geld besteden aan make-up, maar het merendeel zou dan toch wel uitgaan aan kleding! Ik gebruik nu nog weinig make-up en kleding kan ik altijd wel gebruiken! Haha :). 

5. Zou je liever lipstick als eyeliner gebruiken of eyeliner als lipstick? 
B: Ik zou kiezen voor lipstick als eyeliner. Ik ben het helemaal met Iris en Mendy eens. Het is inderdaad erg leuk om een beetje kleur bij je ogen te hebben.
I: Dit is voor mij geen moeilijke vraag: de lipstick als eyeliner! Zeker weten! Je kan dan altijd nog een leuk kleurtje lipstick kiezen als eyeliner! Eyeliner als lipstick lijkt me erg vies!
M: Wauw, dit vind ik nou een creatieve vraag! Ik zou voor het eerste gaan: liever lipstick als eyeliner dan maar! Leuk toch, al die felle kleurtjes bij je ogen? :) 

6. Zou je liever alleen maar shoppen bij MAC of bij Sephora?
B: Ik ben maar gauw gaan zoeken naar make-up van MAC en Sephora. Beide ken ik niet.. Deze vraag is moeilijk te beantwoorden.. 
I: Ik zou het echt niet weten: ik heb niets van beide merken.. Misschien komt dat ooit nog? #oepsie
M: *ahum* *shame*, om eerlijk te zijn heb ik nog geen echte ervaring bij beide merken, dus ik kan deze vraag niet beantwoorden! :( 

7. Zou je liever maar één oogkleur willen gebruiken voor de rest van je leven of één lip kleur? 
B: Ik kies dan voor een lipkleur. Mijn lippen hoeven niet op te vallen. Ik vind het leuker om wat te variëren met oogschaduws.
I: Oh, dit is echt een moeilijke..Dan toch maar één  (lichte, anders valt het nogal op dat je maar één lipkleur op hebt voor altijd) lipkleur, hoor! Ik vind het namelijk zo leuk om te experimenteren met verschillende ooglooks!
M: Hmm, lastig. Dan kies ik toch maar voor één lipkleur! Ik wil wel verschillende mooie ooglooks kunnen dragen en die lippen vallen dan toch allang niet meer op daarbij :). 

8. Zou je liever zomerkleding in de winter dragen of winterkleding in de zomer? 
B: Deze vind ik moeilijk.. Ik kies dan toch voor zomerkleding in de winter. Ik kan het niet volhouden met warme kleding in de zomer! Dit was geen optie.
I: Zeker weten winter kleding in de zomer! Ik heb het echt erg snel koud en niet heel snel héél erg warm..Ik zou het natuurlijk wel warm krijgen met die winterkleding..maarja..
M: Haha! Nou om beide opties zul je denk ik wel raar aangekeken worden, en beide opties zijn ook best wel onmogelijk denk ik. Maar ik kies dan voor zomerkleding in de winter! Dan zou ik wel meerdere laagjes zomerkleding dragen, haha! Winterkleding in de zomer lijkt me echt mega warm en totaal niet fijn in die hitte! 

9. Zou je liever het hele jaar donkere nagels of juist lichte nagels dragen?
B: Makkelijke keuze: lichte nagels. Lichte nagels staan overal goed bij. :)
I: Dan kies ik toch voor lichte nagels: ik lak eigenlijk amper mijn nagels in een écht donkere kleur.
M: Lichte nagels! Deze kunnen altijd toch wel overal bij, denk ik. 

10. Zou je liever je favoriete lipkleur of juist je favoriete oogkleur weg doen?
B: Ik kies er dan voor om mijn favoriete oogkleur weg te doen. Ik weet eigenlijk niet waarom.. haha
I: Ik heb eigenlijk niet een ‘favoriete’ lip kleur, maar wel een favoriete oogschaduwkleur: die keuze is voor mij dus erg makkelijk!
M: Liever die lipkleur weg met veel pijn! Ik ben toch wel meer van de oogproducten dan de lipproducten ;). 

11. Zou je liever nooit meer je haar dragen in een paarden staart of in een losse knot?
B: Nooit meer een paardenstaart! Een losse knot past bij mij. Mijn haar zit bijna altijd in een losse knot.
I: Ik zou dan liever mijn haar nooit meer in een losse knot dragen: een paardenstaat heb ik ook regelmatig in naar school, maar een losse knot heb ik meestal alleen thuis in..
M: Moeilijk, want beide vind ik erg leuk! Maar ik draag toch het meest een staart, dus die knot valt dan wel weg...

12. Zou je liever nooit meer nagellak of nooit meer lipgloss gebruiken?
B: Ik zou liever nooit meer lipgloss gebruiken. Het is leuk om je nagels in een mooi kleurtje te lakken bij een leuke outfit.
I: Dan kies ik toch echt wel voor nooit meer lipgloss: ik heb niet zo vaak lipgloss op vergleken met nagellak (eigenlijk altijd)!
M:  Nooit meer lipgloss dan maar! Nooit meer nagellak is onmogelijk voor zo'n nagellak addict als ik! :) En als ik dan toch zo graag wat op me lippen wil, heb ik altijd de uitvinding lipstick nog! ;)  

13. Zou je liever je wenkbrauwen helemaal weg scheren en ze altijd bijtekenen of ze elke dag moeten epileren?
B: Liever mijn wenkbrauwen elke dag epileren. Ze bijtekenen is voor mij geen optie, dan wordt ik gek!
I: Ik zou liever mijn wenkbrauwen elke dag epileren! Dat doe ik toch al wel af en toe..
M: Ik kies maar voor dat laatste denk ik! Ik denk wel dat je het goed ziet als je geen wenkbrauwen meer hebt en je ze moet bijtekenen. 

14. Zou je liever al je make up verliezen of al je nagellak? 
B: Ik verlies liever mijn nagellak. Ik heb niet zo veel nagellakjes, dus make-up blijft!
I: Ik zou dan toch liever al mijn make-up verliezen, hoor! Ik heb best wel een groot aantal nagellakjes, dat kost eeuwen om ze allemaal weer opnieuw te kopen!
M: Wat een moeilijke weer! Aangezien ik niet mega veel make-up heb, en wel veel nagellakjes is het antwoord vast al wel duidelijk: mijn nagellak blijft! Maar mocht ik een mooie make-up stash hebben, dan zou ik wel de nagellakjes weglaten, omdat nagellak toch vaak wel goedkoper is dan make-up. Dus die koop ik wel weer opnieuw! :) 

Dit was hem dan!

We hopen dat jullie het leuk vonden om te lezen! Laat het ons weten als je hem ook overneemt, we zijn erg benieuwd naar jullie keuzes! ;) 

Liefs'

Team BIM 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...