30 jan 2013

Mijn nagels van de afgelopen weken

Ik ben dol op vrolijke nagels! En aangezien mijn nagellakcollectie flink gegroeid is sinds de laatste maand, besloot ik om er lekker van te profiteren en mijn nagels volop te lakken! 

Vrolijke nagels met glitter! <3 De foto's heb ik midden in de week genomen, vandaar dat me middelvinger gechipt is! ;( 


Deze foto heb ik snel even tussendoor moeten maken! Het is steeds al vroeg donker, en toen het nog licht was buiten, heb ik deze foto maar gauw even genomen tijdens het maken van natuurkunde! Vandaar mijn natuurkunde schrift als achtergrond, haha! :) 


Deze waren nog van rond kerst. Ik had er nog een foto gemaakt, maar nooit de kans gekregen om online te zetten! Deze nagels staan ook in de zijkant van de blog! ;) Super kerst-achtig! 





En persoonlijk vond ik deze mislukt, kun jij zien wat het is? Haha.
Nou ik kan je verklappen, het moet een panda voorstellen!


Zo, even gauw nageltjes online! Wat vonden jullie ervan?  En herkenden jullie mijn panda? :) 

Liefs' Mendy 

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...