28 mrt 2013

MAX Caviar Nails

Caviar nails waren dé trend van de afgelopen tijd, maar zijn nu nog steeds erg leuk! Zo komt Catrice in de nieuwe LE Candy Crush met kaviaar nagels die ze Nail Sugar Pearls noemen, maar bij MAX liggen ze vast in de schappen, en 'gewoon' voor slechts 80 cent!




Het setje van MAX komt in een zwart kartonnen doosje en zijn in verschillende kleuren verkrijgbaar, waaronder zwart. De potjes zijn in een stevig plastic omhulsel verpakt en kunnen gelukkig geen kant op! De potjes bevatten 3,6 mL nagellak en zijn aardig klein. 



Gebruiksaanwijzing:
1. Breng een laag nagellak aan.
2. Breng de top coat aan.
3. Giet de kraaltjes over de nog natte nagellak
4. Laten drogen.

Ik verbaasde me erover hoe goed de zwarte nagellak dekte en de substantie: een fijne creamy textuur. De nagellak geeft daarnaast niet eens een enorm vieze geur af, gewoon een redelijk normale nagellak geur, iets wat ik totaal niet verwacht had!


Ik gebruikte de Caviar Nails op slechts één nagel, omdat ik niet zo van zwarte nagels houd. Op de foto draag ik Karl Says Très Chic van Catrice. Deze nagellak heeft de assortimentsveranderingen -gelukkig- overleefd.

De Caviar Nails zijn gemakkelijk aan te brengen, leg bijvoorbeeld een dienblad op de tafel waar je op aan 't werken bent en schudden maar! Helaas bevat het setje geen trechtertje om de op het dienblad liggende balletjes terug in het potje te doen, dus daar moet je zelf voor zorgen.

Mijn mening? Ik vind de Caviar Nails van MAX ontzettend leuk! Ze zijn wel lichtelijk irritant op je nagels en na 2/3 dagen had ik ze er allemaal af gepulkt! Desondanks vind ik het setje erg leuk, zeker voor de prijs, en dan te bedenken dat de setjes van Ciaté €22 kosten! Dit is dus echt een budget musthave (en niet alleen voor de nail-art liefhebbers)!

De MAX Caviar Nails Setjes zijn in verschillende kleuren te koop voor €0,80 bij Action filialen. 

Q: Wat vinden jullie van de MAX Caviar Nails? Liefs' Iris

Misschien is dit ook leuk om te lezen?
MAX Baked Eyeshadows - review
MAX stripers - review

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...