13 nov 2012

Essence 'The Twilight Saga' Breaking Dawn pt.2' Collectie

Twilight, wie kent de naam niet? De bekende boeken en films over Bella, Edward en Jacob. 14 november draait de laatste film dan eindelijk in de bioscoop en om je een beetje terug in de sfeer van de vampieren en wolven te helpen, heeft Essence een nieuwe collectie, gebaseerd op de laatste film: Breaking Dawn part 2!



Essence heeft een paar jaar geleden ook al een lijn voor de 'Eclipse' film van Twilight uitgebracht, deze lijn was erg duister en mysterious. Deze lijn is nu niet meer te koop doordat het een limited edition was. Ook de lijn voor de Breaking Dawn film is een limited edition, een echte must-have dus!

Volledige collectie
Ziet er goed uit toch? De lijn van dit jaar is wel anders, maar heeft nog wel dat mysterieuze tintje. Er zitten vooral veel shimmer kleuren tussen en ik vind de collectie erg passen in het 'vampieren/wolven-thema'. Laten we de producten eens van dichtbij bekijken!

Liquid glitter eye-liner, verkrijgbaar in: 01 Alice had a vision - again & 02 Jacob's protection

Loose pigments eyeshadow, verkrijgbaar in: 01 Jacob's protection, 02 Alice had a vision - again, 03 A piece of forever & 04 Edward's love
Shimmer powder, verkrijgbaar in: 01 Bella's secret

Blush, verkrijgbaar in: 01 Renesmee red

Lipstick, verkrijgbaar in: 01 A piece of forever

Lipgloss, verkrijgbaar in: 01 Alice had a vision - again & 02 Renesmee red

Nailpolish, verkrijgbaar in: 01 Jacob's protection, 02 Alice had a vision - again, 03 A piece of forever & 04 Edward's love


Ik vind de collectie erg mooi. Ook vind ik de namen heel erg leuk bedacht! Als je een Twilight-fan bent moeten de namen je wel wat zeggen! Ik vind ook vooral de oogschaduws, eye-liner en nagellak erg mooi! A

Deze collectie vind ik niet alleen geschikt voor een vampieren/wolven feestje (haha), maar ook voor kerst en oud en nieuw! Ik ben erg benieuwd hoe de kerstcollectie van Essence eruit zal zien. Ik weet natuurlijk verder nog niet hoe de producten er in het echt uitzien, maar op het eerste oog ziet het er mooi uit!

Ziet er goed uit, Essence! 

De collectie is nu verkrijgbaar in Kruidvat 


Wat vinden jullie van de collectie? En zijn jullie beetje Twilight-fan? :) 


1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...