24 nov 2012

Verjaardag shopblog + extra'tjes @ Kruidvat

Deze week ben ik snel even wezen shoppen voor verjaardags cadeautjes bij de Kruidvat! Natuurlijk kon ik het niet laten om zelf wat te kopen..


Dit heb ik dus niet allemaal voor mezelf gekocht, maar van sommige producten kan je zeker een review verwachten! Laat achter in de comments waar jullie sowieso een review van willen zien!

Nagellakjes van Catrice


Nr. 090: Karl Says Très Chic (Nude paars)
Nr. 240: Sold Out For Ever (Mint groen)
Nr. 420: Dirty Berry (Paarse glitter)
Nr. 865: Yellow Sub-Mandarin (Mandarijn geel/oranje)

Van Nr. 240 en misschien ook Nr. 090 kunnen jullie binnenkort  reviews/swatches verwachten!  
Alle lakjes kosten €2,69

Lipstick van Catrice

Nr. 080: My Red Card
Heb je al gezien dat in de lipstick zelf 'Catrice' staat? Super leuk, toch?

Prijs: €3,99

Glossy Lipbalm Esscence


Nr. 03: Sweet Strawberry

Zelf had ik al eens 2 van deze Glossy Lipbalms gekregen en ik vind ze super schattig! Ze hebben allemaal een ander smaakje!

Deze Lipbalm'pjes zijn een super koopje: maar €0,99!

Skin Finish Compact Powder Catrice

Nr. 050: Caramel Beige

Een vriendin had een poeder op haar verlanglijstje staan. Op aanraden van Mendy (die dezelfde huidskleur heeft) heb ik deze Skin Finish Compact Powder gekocht.

Prijs: €3,99

Multi Colour Compact Powder Lighter Skin

Nr. 010: Rose Beige

Ik was op zoek naar een nieuwe poeder, omdat de andere eigenlijk iets te donker werd. Toen ik op internet een beetje aan 't rond-snuffelen was, vond ik deze poeder met super veel positieve reviews!

Prijs: €4,59

Essence Sun Club Glamour To Go Eyeshadow


Nr. 02:  Long Beach

Op blogs zag ik dit oogschaduw palette van Essence vaak voorbijkomen. Daardoor kon ik het niet laten om het in de winkel te laten liggen!

Voor 8 verschillende kleuren betaal je maar €2,99!


Hebben jullie al producten uit deze shopblog? Van welke producten willen jullie zeker een review zien? Laat het ons weten!

Lief's' Iris

P.S.: Volg ons met Google Friend Connect of Bloglovin'!

6 opmerkingen:

  1. Leuke shoplog! Ik ben benieuwd naar Compact Powder Lighter Skin (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje wel! Daar ga ik dan binnenkort een review overschrijven! x'

      Verwijderen
  2. Wat heb je een leuke dingetjes gekocht zeg! Me loves! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, De Skin Finish Compact Powder Catrice en Glossy Lipbalm Esscence waren voor mij :) Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...