24 dec 2012

Lipsmackers!

Dit is hem dan: mijn aller eerste Lipsmacker! Op alle beauty-blogs komen ze voorbij. De lipsmackers komen oorspronkelijk uit Amerika en zijn in allerlei smaakjes verkijgbaar!

Ik zag ze natuurlijk overal voorbijkomen, die schattige Lipsmackers! En dus wilde ik ze ook! Ik had ze al een keer gezien bij de Kruidvat, maar er waren er zo veel! Welke moet je dan in hemelsnaam kiezen? Toen ik vorige week ze weer zag liggen, was er nog maar één over: dus dat was niet zo moeilijk om te kiezen: de Coca Cola Vanille (Nr. 511)!


Wat zijn Lipsmakers?
Lipsmackers zijn schattige lippenbalsems en, zoals ik al zei, komen uit Amerika. Er zijn heel veel verschillende smaakjes: zoals Coca Cola, Fanta, M&M's... Alleen op de buitenkant van deze lippenbalsems word je al verliefd, toch?


De lippenbalsems hebben zelf ook een kleurtje dat bij de smaak past, zoals bij die van mij: vanille-kleurig-geel! Wat soms een beetje vreemd kan staan: een bruine lippenbalsem op je lippen? De smaakjes lijken echt op het oorspronkelijke 'product'.. Misschien een beetje raar: M&M smaak?



Verzorgt de Lipsmacker je lippen eigenlijk wel?
Een goede vraag.. Ik gebruikt eerst altijd standaard Labello's.. Die stonden er gewoon om bekend bij mij dat ze m'n lippen goed verzorgden! Maar ik wilde eens wat anders: niet die eeuwige saaie smaak!
Ik gebruik de lipsmacker nu al een aantal weken: 's ochtends voor ik op de fiets stap om naar school te gaan en 's avonds na het tandenpoetsen. En nu kan ik echt zeggen: die Lipsmackers smaken en ruiken niet alleen lekker, maar voor je lippen kunnen ze zeker in de winter geen kwaad! Ik heb meestal niet echt erg droge lippen, als je in de winter snel heel pijnlijke lippen krijg, kan je misschien toch beter vaseline gebruiken.


Normaal kosten de Lipsmackers bij de Kruidvat õngeveer €2,50, maar ik had het geluk dat ik bij de kassa erachter kwam dat hij maar €1,- kostte. Maar ook op internet zijn vele smaakjes te vinden!

Liefs' Iris







3 opmerkingen:

  1. Lipsmackers zijn vooral erg lekker, maar qua verzorging zou ik toch eerder naar de vaseline grijpen :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn lippen zijn niet echt extreem droog: ik heb niet echt heel sterke lipverzorging nodig :)Misschien als je écht heel erg snel droge lippen krijgt, je idd. beter vaseline kunt gebruiken haha

      Verwijderen
  2. Zo fijn!
    Fijne kerstdagen. Love, Marloes.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...