3 feb 2013

Swatch Catrice 700 Birdy Reloaded!

Misschien had je het al door: ik ben ontzettend fan van Catrice! En zo dus ook van de nagellakjes! Dit keer swatch ik  700 Birdy Reloaded! voor jullie, een ontzettend zomers nagellakje!



Nr. 700 Birdy Reloaded! dekt na 2 laagjes en is een erg mooie warme gele kleur. Ik heb ook wel eens een wat 'koudere' kleur nagellak van de Etos gehad en ja.. *brrr* niet zo mooi!

Het lakje heeft ook nog een erg mooie shimmer, een beetje zoals Nr. 240 Sold Out For Ever.


Deze mooie, gele kleur zal ik waarschijnlijk deze zomer erg veel dragen, voor de winter is hij misschien niet helemaal perfect, maar voor nail-art kan het natuurlijk wel altijd!

Nr. 570 Beavis & Mud-Head is eigenlijk meer een lakje voor in de winter, en minder een écht zomer kleurtje! Toch wel een ontzettend toffe kleur, die niet iedereen zal dragen, maar ik persoonlijk toch wel belangrijk vond om mijn nagellak verzameling uit te breiden! 


Als je onze blog al een tijdje volgt, heb je waarschijnlijk wel door dat ik niet snel maar één kleurtje nagellak draag, vandaar ook deze dubbel-vla combinatie! Je moet maar eens na denken wat voor leuke grapjes je (op je nagels) met deze kleur kan uithalen!


Twee totaal verschillende kleuren, maar allebei ontzettend leuk! Liefs' Iris

1 opmerking:

  1. wauw, die knalgele is super! doet me denken aan de ACid/DC van Catrice! ga ik binnenkort ook maar eens een review over schrijven!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...