21 mrt 2013

Rode oogschaduw - Yay or Nay?

Experimenteren met make-up doe ik graag. Ontzettend graag, eerlijk gezegd. 's Avonds zit ik soms 'gewoon' voor de leuk mijn make-up te doen. Dan gebruik ik allerlei kleuren die ik nooit overdag zou gebruiken. En zo kwam ik op het idee voor deze blog post: rode oogschaduw Yay or Nay? 


Als je rode oogschaduw draagt, kan het al snel lijken alsof je een oog ontsteking hebt of iets anders! Oppassen dus! De kleur is ook wat apart en opvallend, dus je moet het maar over dag 'durven' dragen!


Creepy! De oogschaduw zelf is mooi gedaan, maar hoe ze kijkt! It's scares me to death!


Deze look vind ik echt ontzettend cool! Die nagellak erbij ook trouwens! Niet bepaald draagbaar om over straat te gaan helaas.. voor mij dan!


Rihanna heeft een mooie rode lijn boven en onder haar ogen. Het staat haar best goed! En haar wimpers, wauw!


Een combinatie met meer gouden/oranje oogschaduw. Het staat meteen een stuk minder hard en wat liever! 


Kristen Stewart, wat moet ik er van zeggen? De kleur komt niet zo mooi over.. nu ziet het er een beetje uit alsof haar ogen ontstoken zijn. De kleur had wat mij betreft wat feller gemogen voor het mooie..


Wow.. Ontzettend mooie koraalkleurige ooglook! De lipstick maakt het helemaal af!


Ik weet niet helemaal wat ik van deze look moet vinden, maar wel mooi gedaan!


Helaas is de foto niet helemaal scherp, maar ik moest hem gewoon delen met jullie! De rode eyeliner, nagellak en lippen samen zijn zo cool!


Deze look vind ik één van de mooiste! Roze met rood en die lippen erbij! Ontzettend mooi!

Zelf heb ik een lichte look gemaakt met oranje en rode oogschauduw (in de crease) gemaakt:



Zelf vind ik rode oogschaduw erg tof, maar ik zou geen felle rode ooglooks overdag dragen! Wat vinden jullie van rode oogschaduw? Yay or Nay?
Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...