5 apr 2013

Essence Floral Grunge #02 Lily Bloom

Een fijne, budget witte nagellak vinden is lastig, verschrikkelijk lastig eigenlijk! Vaak dekken ze voor geen meter, en tja.. Maar nu heb ik hem gevonden, mijn aller nieuwste en favoriete witte nagellak! Namelijk... #02 Lily Bloom uit de Floral Grunge LE van Essence! Let wel op, hij is voor een beperkte tijd verkrijgbaar! 





Lily Bloom maakt deel uit van de Floral Grunge limited edition van Essence en is tijdelijk verkrijgbaar in april en mei voor €1,89. Deze LE heeft verschillende nagellakjes met allerlei finishes. Zou dit dan een parel(moer) zijn? Op de foto hierboven kan je de gouden gloed van het nagellakje zien, maar op je nagels dit helaas compleet verdwenen..



Excusez-moi, voor mijn lelijke nagelriemen: vorige week had ik mooie ombre nagels gemaakt. Het nadeel is, dat je je nagelriemen moet schoonmaken met nagellakremover en deze daardoor helemaal droog worden.. Het gele nagellakje is Birdy Reloaded! van Catrice (helaas uit assortiment).



Lily Bloom dekt na 2 laagjes prima en droogt verbazingwekkend snel op. Wat je echter niet op de foto kunt zien, dat er lichtjes wat strepen in de nagellak trekken, helaas pindakaas.. Het valt niet erg op, dus je hebt er gelukkig niet zo'n last van! Voor de rest is de substantie van de nagellak prettig, niet te dik en niet te dun (ook al trekken er wel wat strepen in de nagellak).



Met Lily Bloom maakte ik een leuke nail-art creatie voor Pasen. Ik vind het een erg leuk nagellakje, ook al trekken er wat strepen in. De nagellak dekt prima en droog aardig snel op. 

Hebben jullie al wat gekocht van de Floral Grunge collectie? Liefs' Iris

#02 Lily Bloom uit de Essence Floral Grunge Collectie is in april en mei bij Kruidvat verkrijgbaar voor €1,89/stuk. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...