10 apr 2013

Lente looks II Make-up

Na het vorige '14x Betaalbare jurkjes voor de lente!' - artikel, kreeg ik ook zin om een artikel te schrijven met lente make-up looks! Dus vandaag, een artikel vol met lente inspiratie voor de lippen, wangen en ogen! Lees gauw verder! ;)

Hello-Spring-600x600


De lente doet me denken aan groen, blauw en geel tinten! Mooie kleuren als lijntje onder het oog! Voor de wangen vind ik perzikkleuren ideaal! Lippen hebben bij mij geen echte voorkeurskleur voor de lente, alhoewel ik zachte roze tinten ook heel mooi vind! Maar dat vind ik altijd eigenlijk mooi, haha. 


   

Deze look vind ik ook meteen de ideale look die altijd goed is. Nette opgemaakte ogen, en een lekker knalkleurtje op de lippen! 






Katy Perry
Dat was het dan! Ik ben benieuwd naar wat jullie voor jullie zien als jullie aan de lente denken!

De LE van Catrice en Essence vind ik trouwens echt ideaal voor de lente. Echt de producten en kleuren waar ik aan denk tijdens de lente!

Welke make-up look vinden jullie mooi? En welke kleuren vinden jullie mooi om te dragen tijdens het lente seizoen? ;) 



1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...