3 apr 2013

Shopblog Breda - met H&M, Hema & Kruidvat

Ik kreeg te horen dat ik niet mee mocht op uitwisseling naar de VS, en was daardoor niet in een al te best humeur.. Als opkikker nam mijn moeder me gezellig mee winkelen! Ik heb niet ontzettend veel gekocht, bij de H&M was namelijk eigenlijk alles niet meer in mijn maat, en alles viel verschrikkelijk  klein (ik ging zowat 4 maten omhoog, weird!?), helaas! Toch heb ik wat leuke spulletjes kunnen bemachtigen, dus kijk vooral mee!





H&M

Laatst heb je al kunnen lezen over de nieuwe lente collectie van H&M: Conscious Collection. (Klik hier voor de blogpost van Mendy!) De collectie is lekker vrolijk en bloemig: lente, kwam die nou maar eens! Ik zag erg veel leuke kleding, en heb ook aardig wat gepast, maar zoals ik al vertelde...de maten kloppen voor geen meter! Oppassen met online bestellen (vooral met shorts!), dus! Uiteindelijk heb ik slechts één bloesje met bloemen gekocht, niet iets wat ik uit zou hebben gekozen in de webshop. Maar toen ik hem aan had gepast, vond ik hem toch wel erg leuk!





Prijs:  €19,95

Ook had ik met spoed wat haar-elastiekjes nodig, dus deze basic zwarte elastiekjes bij de kassa kwamen als geroepen!


Prijs: €1,95


Kruidvat
Het is begin april en dat betekent dat de LE's van Catrice en Essence in de winkels verschenen zijn! Ik was ontzettend benieuwd naar de producten, en moest dus even 'snel' een kijkje gaan nemen. Ik moet eerlijk toegeven dat de producten bij het swatchen in de winkel wat tegenvielen..het enige wat ik wel meenam, is een witte nagellak van Essence: #02 Lily Boom. Binnenkort kan je zeker een swatch verwachten!

LE Candy Crush Catrice - preview
LE Floral Grunge Essence - preview


Prijs: €1,89

Hema
Afgelopen tijd ben ik (blij) verrast door de Hema kwasten, na een vervelende ervaring met de bruine kwasten een lange tijd geleden. Daarom wilde ik ook een oogschaduw kwast kopen, (en dan lekker gebruiken als concealer kwast). 





Prijs: €2,60

V&D
Snel namen we ook nog een kijkje bij de V&D, waar ik dit leuke bordeaux rode bloesje vond. De laatste tijd koop ik veel bloesjes en bloemetjes, ik vind het lekker lente-achtig!





Prijs: 9,-

Ik heb niet zo ontzettend veel gekocht zoals je ziet, maar ik wilde het jullie toch wel even laten zien! Hebben jullie al iets van de LE's van Catrice & Essence gekocht? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...