25 mei 2013

De HEMA agenda's zijn er weer!

Ja het is weer zo ver! Het vorige schooljaar is nog niet om of de HEMA agenda's van het volgende schooljaar liggen er al weer! Ik denk niet dat al de agenda's van schooljaar 2013-2014 al op de website staan (meestal komen er in de loop van de tijd meerdere online of de winkel heeft een groter assortiment), maar het leek me toch leuk om de agenda's die ik voorbij heb zien komen, met jullie te delen! 










Ik ben echt een groot fan van de Hema agenda's! Vooral de agenda's met ringband zijn mijn favoriet. Ze kosten zo tussen de 2 en 8 euro, mooie prijsjes voor een mooie agenda.

Wat ook altijd zo fijn zijn aan de agenda's van Hema is dat ze altijd erg veel keus hebben. Ze hebben zowel agenda's met een weekindeling als agenda's met een dagindeling.

Ik heb de agenda's die op het moment online staan voor jullie verzameld!

5,95 EUR

6,95 EUR

5,95 EUR

6,95 EUR

5,95 EUR

6,95 EUR

1,95 EUR

1,95 EUR

1,95 EUR

6,95 EUR


3,95 EUR

3,95 EUR

3,95 EUR


6,95 EUR

3,95 EUR

5,95 EUR

5,95 EUR

6,95 EUR

6,95 EUR

5,95 EUR

1,95 EUR

1,95 EUR

6,95 EUR

3,95 EUR

Dat waren ze geloof ik allemaal tot nu toe! Mijn favorietes tot nu toe zijn zeker weten deze drie: 




Vooral de eerste en laatste vind ik super gaaf! De grijze in het midden is gewoon lekker simpel, perfect om zelf te 'pimpen'. Ideaal! Maar stiekem weet ik toch al dat het de eerste of laatste gaat worden van deze drie (tenzij er nog leukere agenda's erbij komen!). 

Ik vind de agenda's van dit jaar erg verrassend, er zijn drie stijlen te vinden: een klassiekere meer vintage stijl, de simpele stijl en de bekende bloemenstijl van Hema. 

Het is nog heel erg vroeg om nu al aan schoolagenda's voor het volgend schooljaar te denken, dus vergeet het meteen maar weer na het lezen ;).  Denk maar eerst aan de zomervakantie! 

Q: Zitten er leuke agenda's bij voor jullie? Zoja, welke is favoriet? ;) 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...