2 mei 2013

Opgemaakt Maart + April '13

De afgelopen twee maanden heb ik aardig wat opgemaakt: shampoo's, deodorants, oogmake-up remover en ga zo maar door! Het is eigenlijk zo veel dat een filmpje ervan veel te lang zou duren. Vandaar dat ik maar gewoon een artikeltje erover heb geschreven, zodat het niet te langdradig wordt! 





Helaas komt ook aan elk nagellakje een eind en besloot ik eens mijn box met nagellak uit te zoeken. Toen bleek dat deze vier nagellakpotjes echt wel de prullenbak in konden. De Catrice lakjes waren zelfs mijn eerste zelf gekochte nagellak, haha!



De laatste twee maanden maakte ik deze volume shampoos op, geen van beiden gaven volume aan mijn haar (maar dat ik verwachtte ik natuurlijk ook niet ;). De Andrélon shampoo ruikt erg lekker fris en is perfect voor de lente. De Nivea shampoo is wat neutraler een ook eigenlijk wel unisex.



Ook maakte ik deze twee Rexona deodorants op. Een belangrijk verschil zou ik niet weten te vertellen, alleen dat het te maken heeft met biorythm en cotton. Ze zijn beide erg goede deo's en ruiken vrij neutraal. Prima voor de winter, maar in de lente houd ik toch meer van een frissere geur!



Mijn moeder en ik maakten samen de oogmake-up remover van Helena Rubinstein op, zeker een erg goede remover voor waterproof make-up! Nu hebben we een remover van Lancôme, zelf merk ik weinig verschil tussen beiden! De Nivea oogmake-up reinigingslotion staat al een tijdje (misschien al een aantal jaar, oeps..) nutteloos achter in de kast en het werd wel tijd om hem eens weg te gooien!



Twee douchegels gaan straks ook de deur uit. De Duindoorn Passiebloem van De Tuinen ruikt erg lekker zomers en maakte ik maar al te graag helemaal op, maar die shower paste van Rituals..Mijn moeder gaf hem al aan mij, omdat zij hem niet bepaald lekker vond ruiken. Ik probeerde hem uit, maar die zoete geur.. Persoonlijk vind ik het nogal zonde, want Rituals is niet goedkoop. Maar opgeruimd staat netjes!



In april maakte ik deze nagellakremover doekjes op, heel compact en handig om mee te nemen op reis. Niet zo handig voor hele lagen nail-art, maar wel voor gewoon simpele nagellak kleuren. Ik zou het zelf niet opnieuw kopen, omdat je in verhouding veel meer betaalt dan voor een gewoon flesje nagellakremover. Maar het kan goed van pas komen voor als je op reis gaat!



Zoals ik al vertelde in mijn favorieten van april, is mijn haar de afgelopen tijd erg droog en pluizig. Vandaar dat ik nu serums gebruik, dit was gewoon een serum dat we ooit een keer hebben gekregen. Op het moment gebruik ik een serum van Andrélon.

Dit waren mijn producten die ik de afgelopen twee maanden heb ik opgemaakt! Liefs' Iris

Q: Gebruiken jullie een serum voor je haar?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...