1 mei 2013

My Lovely Life In Pictures April #2

De laatste 2 weken van April én voor de vakantie, druk met school, maar ook erg gezellig. Het leek zelfs helemaal lente te worden! De laatste 2 weken met een koningin, kijk je hoe ik ze doorbracht?






Deze week van april was best een zware schoolweek, nu moet ik zeggen dat ik niet zo veel moeite heb met toetsen, maar ik ben wel wat perfectionistisch: élk, en dan ook elk, woordje moet ik helemaal weten voor ik tevreden ben en mijn boeken weg leg.Ik laat me voortdurend afleiden door leuke blogs en YouTube, maar uiteindelijk moet ik toch aan de bak voor geschiedenis, Duits, natuurkunde, Engels...bah!




Mendy was deze week naar een bruiloft naar Italië, jaloers! Het weekend daarvoor hadden we alle 3 niet zo veel tijd gehad om artikeltjes te schrijven, en ik schoot bijna in de stress! Nog maar één artikeltje in de planning? Oh jee.. En wat was het weer mooi deze eerste dagen van de week! Het liefst had ik de hele tijd mijn zonnebril gedragen, maar (natuurlijk) vergeet ik die altijd mee te nemen! En vaak heb ik dan ook nog het probleem om te kiezen! haha!



Mijn moeder had een zware stang van mijn bureau stoel (zie vorige My Lovely Life In Pictures) om haar grote teen laten vallen, en kon niet meer lopen! Toen kreeg ik de taak om met mijn lieve hondje een wat grotere wandeling dan normaal te maken!


 


Waar is je been nou gebleven?



Mijn mammie moest naar de Kruidvat voor medicijnen en nam voor mij en mijn broertje een lekker zakje snoep mee! Zwart-witjes, het allerlekkerste van het Kruidvat-snoep ooit!



Zaterdag waren er turnwedstrijden en ging ik ook voor de eerste keer dit jaar weer een rondje hardlopen (en oh wat een spierpijn had ik de dagen erna, hoezo een slechte conditie?).



Het leek warm met dat mooie zonnetje, maar eigenlijk was het best aardig koud! Daarom had ik maar lekker mijn knal roze Adidas vest aangetrokken!



De rest van de familie was de hele dag weg naar een bedrijfsuitje van mijn vader, en zo bleef ik achter met mijn lieve hondje. Aangezien ik ook een groot deel van de dag in de sporthal was, was ze best zielig, en dat vond zij ook! Ze kon niet bepaald zonder me als ik beneden was, haha! Ik had haar maar even op schoot genomen, ook al is best groot <3.



Ook nam ik deze video op voor  ons YouTube kanaal: 4 manieren voor een messy knot!



Zaterdag avond zag ik wel een erg mooi aantal views bij de blog verschijnen! Dankjewel allemaal!


Zondag sliep ik een aantal uur (ja, ik ging pas op zondag slapen, haha!), mijn broertje had namelijk een late muziek voorstelling, maakte ik een lange samenvatting voor Latijn en schreef ik wat voor de blog en toen... was de week alweer om! 

Wat kreeg ik een lente gevoel van het weer deze week! We kregen bij Nederlands nog even vrij om buiten van het mooie weer te genieten. Het resultaat: madeliefjes als accessoire!



Helemaal vrolijk door het lente weer, deed ik donderdag dit T-shirtje van de Primark aan. T-shirt, I'm in <3 with you!
 

En toen op vrijdag...was het eindelijk vakantie! Zaterdag nam ik een video op en ging ik met mijn moeder even naar de Action voor verband, haha! En we kwamen terug met wat meer dan alleen dat, dit is wat ik kocht:

Een Dove badschuim/ douchegel, Garnier concealer en anti-puitsjes roll in één, Rexona deodorant en een Rimmel mascara. Alle vier kostten ze ongeveer 2,50 euro en zijn dus soms gewoon 4x zo goedkoop als bij de drogisterij, omdat ze in het Duits/ Italiaans beschreven zijn!



Terug thuis in mijn kamer vond ik mijn poes zo op een (te klein voor haar) kussen slapend. Ik moest er gewoon een foto van maken! 



Mijn zondag, daar heb ik een dagje uit het leven van Iris van gemaakt!



Eindelijk is het vakantie, ik ben allemaal leuke dingen van plan! YouTube en bloggen, onder andere! Geniet van jullie vakantie en morgen kroningsdag! Liefs' Iris

Q: Wat gaan jullie deze vakantie doen?

My Lovely Life In Pictures April #1 - hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...