10 mei 2013

Wishlist Londen

Deze meivakantie ga ik naar Londen (nu dit online komt, ben ik natuurlijk alweer terug, zo slim ben ik ook wel, haha!). In de UK heb je allerlei merken, die we hier zó graag in de winkel willen, zoals bijvoorbeeld Sleek, en we dus online moeten kopen! Vandaar dat ik al helemaal heb uitgestippeld wat ik wil gaan kopen! Lees je mee?





Sleek
Al tijden is Sleek razend populair, en dan vooral de oogschaduw pallettes. Zelf vind ik het Oh So Special- en Storm- palette het mooist, stiekem heb ik toch al een beetje een lichte voorkeur voor het Oh So Special pallette: je kan er echt alle kanten mee op!


Storm


Oh So Special

Ook vind ik de blushes van Sleek ontzettend mooi, en dan vooral Rose Gold! Volgens mij is dat (bijna) iedereens favoriet, maar Life's A Peach vind ik ook erg mooi!


Life's a Peach

Rose Gold




Maar ook vind ik de Face Form pallettes erg mooi: een matte bronzer, highlighter en de prachtige blush...Rose Gold!



Foto's: www.sleekmakeup.com

MUA
Dan stappen we nu over naar MUA, oftewel: Make-up Academy. Het merk komt volgens geruchten misschien naar de Kruidvat, maar daar kan ik natuurlijk niet op wachten, en het is ook leuk om het in Londen gekocht te hebben, vind je niet? Tot kort geleden had ik nog nooit echt van MUA gehoord, tot de NL'se beauty-bloggers een tripje naar Londen hadden gemaakt en allemaal enthousiast waren over de MUA pallettes!

Zelf vind ik het Undressed pallette erg mooi, wat een dupe is van Naked (1) van Urban Decay en ook een beetje op Storm van Sleek! Ik hoor je al denken: 2 oogschaduw pallettes? Ja, ik ben inmiddels al aan 't sparen voor ál die dingetjes die ik wil kopen!



Ik was een beetje aan 't rondkijken op de site van MUA en kwam er achter dat de drogisterij merken in NL wel erg achter lopen: MUA heeft allemaal leuke Caviar Nails en velvet nails, die ze Fur-Effect Nails noemen. Hier was ik al tijden naar opzoek, voor leuke nail-art creacties! Mijn favoriet? De donkerblauw/paarse kleur en de donker roze!



Ook heb ik wat goede dingen gehoord over de MUA kwasten, daar ga ik ook even bij kijken! Ze komen mij een beetje hetzelfde over als de E.L.F. kwasten.

Barry M

Als een echte nagellak-freak heb ik natuurlijk al vaak gehoord over het merk Barry M, met allerlei mooie nagellakjes! Ze hebben van neon, glittery tot magnetic nails! En zo heb ik onder andere mijn ogen laten vallen op Textured Nails! Ik wil al die kleurtjes wel, wat een moelijke keuze! Ook heeft Barry M ook erg mooie glitter lakken!




Carmex
Ook heb ik ontzettend veel positieve reviews van de Carmex lipverzorging gelezen. Volgens veel mensen dé  beste verzorging voor je lippen, en het kost ook niet eens veel! Volgens mij kan je ze gewoon kopen bij de Primark. 



Collection 2000
Ik ben echt iemand die producten koopt, alleen als anderen er ook positief over zijn. Zo heb ik amper miskoopjes in mijn stash, behalve de Essence Kajal Pencils (maar ja.. wat scheelt 99 cent nou in je portemonnee?). En zo is heel de wereld enthousiast over de Collection 2000 Lasting Perfection Concealer, en ik kan best een goed dekkende concealer voor onder mijn ogen gebruiken: wat helaas..mijn rode wangetjes accentueren wallen!



Mijn verlanglijstje is best groot, en ik ben zeker dat ik sommige dingen toch niet koop en juist andere dingen wel! Sparen, sparen, sparen! Ook wil ik natuurlijk gewoon andere winkels bezoeken, zoals de Primark (zie hier een shopblog Primark Rotterdam), Forever21, H&M, Kiko (& natuurlijk ook Superdrug en Boots!)

Q: Wat zouden jullie het liefst kopen in London? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...