17 jul 2013

Zonder make-up de deur uit?

Zonder make-up de deur uit gaan. Dat is iets waar sommigen veel problemen mee hebben, maar anderen juist weer totaal niet. Ik hang daar zo'n beetje tussen in, volgens mij...De eerste keer zonder make up de deur uitgaan, is niet echt prettig. Iedereen is aan je opgemaakte gezicht gewend, toch? Of toch niet? Misschien zien ze het verschil niet eens!





Zelf ga ik met het grootste gemak even de deur uit zonder make-up. Maar bijvoorbeeld naar school of naar een verjaardag, draag ik echt wel áltijd make-up. Niet altijd de hele routine met BB Cream, blush e.d.. Maar wel draag ik het liefst altijd mascara, omdat ik vrij lichte wimpers van mezelf heb: ze zijn bij de aanzet bruin en worden langzaamaan naar de punt toe blond! Ook draag ik altijd een beetje concealer op onzuiverheden, omdat ik dat er gewoon een stuk mooier en frisser vind uitzien!



Toen ik laatst een keer geen mascara ophad naar school, had niemand het door. Tót ik het vertelde en ze me even beter gingen aankijken! Zó weinig verschil is het dus voor anderen! Een vriendin, die zelf nooit make-up draagt, zei zelfs dat ze het mooier vond! Wauw! Dat had ik nooit gedacht of verwacht!




Ik wil jullie graag meegeven dat je heus niet lelijk bent zonder make-up! Anderen bekijken je (gelukkig) niet zo gedetailleerd, dat ze echt elk oneffenheidje of ander kleur wimpertje opmerken! Zelf vind ik make-up leuk en interessant om te zien hoe je hele gezicht ermee kunt veranderen, maar we moeten altijd in ons achterhoofd houden dat we al die make-up niet perse nodig hebben! Liefs' Iris

Q: Gaan jullie zonder make-up de deur ui?

1 opmerking:

  1. Ik ga nooit de deur uit zonder make-up, voel me er gewoon niet goed bij. Make-up hoeft niet veel te zijn, gewoon een beetje mascara en wat concealer. Zonder voel ik me al snel 'naakt'.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...