5 aug 2013

Review: Kruidvat Reinigingsmelk Voor Normale En Gemengde Huid

Huidverzorging van huismerken, ze hebben niet het beste imago. Toen ik maanden geleden in een shopblog deze reinigingsmelk van Kruidvat liet zien, bevestigde een meisje bij de reacties me dat ook. Ze hield zelfs totaal niet van drogisterij reinigingsproducten! Vandaag laat ik jullie zien dat soms het tegendeel waar kan zijn!





Kruidvat verkoopt niet alleen een reinigingsmelk voor een normale en gemengde huid, maar ook een voor een droge en gevoelige huid en een voor overgevoelige huid. Daarnaast liggen er bij Kruidvat ook voor elke reinigingsmelk bijpassende lotions (tonics) in het schap.



 De Kruidvat reinigingsmelk heeft een lichtblauwe verpakking van 250 mL. De fles heeft een praktische klikdop. De verpakking ziet er vrij simpel en niet bepaald duur uit. Maar wat wil je ook voor deze prijs? 

Wat Kruidvat belooft: 





De reinigingsmelk bevat een aantal verzorgende bestandsdelen: sorbitol (hetzelfde als glycerine), aloe barbadensis leaf juice (AloĆ« Vera), tocopheryl acetate (vitamine E), butyrospermum parkii butter (shea boter) en panthenol.  Ook bevat de reinigingsmelk natuurlijke emulgatoren (dit laat stoffen gemakkelijker mengen.).




De substantie van de reinigingsmelk is dun en waterig en voelt lekker zacht aan. Ik breng de melk met mijn vingers aan op mijn gezicht en masseer hem lichtjes in. Daarna haal ik de reinigingsmelk met een nat watje weer van mijn gezicht af. Mijn huid voelt dan weer lekker zacht aan! Om de laatste restjes viezigheid weg te halen, gebruik ik een lotion (tonic) van Garnier. Ook haalt de reinigingsmelk niet-waterproof oogmake-up gemakkelijk weg!

De Kruidvat reinigingsmelk voor normale en gemengde huid is een prima reinigingsmelk, die maar voor slechts €1,49 (Of de prijzen moeten verandert zijn?) bij Kruidvat in de schappen ligt!

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...