24 sep 2013

Action Shopblog || Lifestyle + Beauty!

De Action is een winkel waar ik steeds meer kom. Het is slechts 3 km vanaf mijn huis en tja... Ontzettend goedkoop winkelen, wie wil dat nou niet? Ik was eigenlijk alleen opzoek naar een waxinelichthouder en ik kwam terug met een stuk meer dan alleen dat! De Action is gewoon gevaarlijk!





Het eerste dat ik kocht, is dit waxinelichthoudertje, waar ik dus ook echt opzoek naar was. Er waren een aantal verschillende designs te koop, bijvoorbeeld ook glazen potjes met de definitie van candle erop. Maar deze vond ik het schattigst: een witte kubus met love erop! Waarom staat dit dan toch bij de Action? Prijs: EUR 1,49!




Ook nam ik nog wat te snoepen mee: een verpakking met 4 doosjes tictacjes en Wilhelmina Pepermunt. De tictacjes voor in het vliegtuig naar Amerika (stiekem heb ik er nu al een paar op!) en het pepermunt voor mijn gastfamilie in de Massachussetts. Want daar hebben ze vast geen pepermunt van een ex-koningin van Nederland! Prijs Tictacjes: EUR 1,27 en prijs Wilhelmina Pepermunt: EUR 0,69.




Daarnaast kocht ik 2 schoolspullen. Als eerste een passer, want die gaan echt altijd stuk bij mij! Elk jaar heb ik een nieuwe nodig en ik dacht: waarom probeer ik er niet eens een van de Action? Als die van de V&D ook al stuk gaan? Ook nam ik dit schattige mapje mee voor KCV (Klassieke Culturele Vorming). Ik had gewoon iets nodig om al die losse papieren bij elkaar te houden, haha! Prijs passer: EUR 0,95 en prijs map: EUR 0,39.




Ook kwam ik 2 dingen tegen voor mijn telefoon: als eerst een mooi telefoonhoesje voor in mijn schooltas. Hij is eigenlijk voor de IPhone 4S, maar ik dacht: laat ik de gok eens wagen! En mijn mobieltje past er gewoon echt precies in! Dat noem ik nou eens geluk! Ik had de afgelopen tijd ook een beetje gekeken naar banden voor je telefoon tijdens het hardlopen. Als je geen broekzakken hebt, heb je als meisje namelijk maar één andere plaats waar je hem kunt instoppen... Nee, die BH is toch niet zo handig, haha! #Gênant! Ik kwam er alleen thuis achter dat mijn arm er zelfs twee keer inpast! De Action is blijkbaar ingesteld op bizar dikke mensen.. Prijs telefoonhoesje: EUR 1,59 en prijs sportband: EUR 2,49.

  
Ook nam ik deze verzorgingscrème van Garnier voor normale tot gemengde huid mee! Want als je iets van Garnier maar voor slechts EUR 2,29 ziet staan... Dat moet dan echt wel mee, hoor! Bij de drogist kost het waarschijnlijk meer dan een tientje!



Zo zielig als het misschien wel is, altijd neem een kijkje bij de beauty-afdeling van de Action, van het merk MAX. Ik heb er al eens vaker iets van meegenomen en het beviel eerlijk gezegd helemaal niet zo slecht ook. Ik snuffelde wat bij de normale nagellak (zonder crack, metallic, o.i.d.) en toen vond ik Milano Green. Op de foto komt de kleur niet helemaal toch zijn recht: hij is in werkelijkheid veel intenser mosgroen! Ik ben benieuwd of de kwaliteit goed is! En wat is anders EUR 0,49?

Q: Wat is het leukste dat jij ooit bij de Action hebt gekocht? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...