21 nov 2013

Mijn lippenstiften

Ik ben erg fan van lippenstift. Het maakt me een stuk zelfverzekerder. Ik heb er dan ook al een paar verzameld! Vandaag laat ik jullie mijn lipstick-stash zien! 






Ik heb 2 lippenstiften van la Femme. Ze werden voor 1 euro per stuk verkocht op een markt. En ze dekken supergoed! Links is 49 Cerise en rechts is 50 Raspberry




Dit is de Catrice Ultimate Colour Lipstick in 080 My Red Card. Een mooie rode kleur. Voor 3,99 euro te koop bij Kruidvat en Trekpleister.


 

Een Hema Lipbalm. Deze is helaas niet meer te koop. Een mooie lichte roze kleur.



Dit is de enige foto die mijn computer heeft opgeslagen. Maar het is 250 Matt About Pink van Catrice. Het is een mooie matte felroze kleur. 




 Catrice 050 Princess Peach. Mijn laatste aankoopje. En ik denk dat dit wel mijn favoriet is. Hij is zo mooi en je kunt hem zo fel maken als je zelf wilt!

Q: Wat is jouw favoriete lipstick? xx Sara

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...