23 nov 2013

Review: e.l.f. Contouring Blush & Bronzer St. Lucia

Als er iets leuks is, is het wel een budget product vinden wat het hélémaal is, toch? Zo heb ik dat bijvoorbeeld met mijn Camouflage Cream van Catrice, die ik dag in, dag uit gebruik. Bij mij hebben mooie budget beauty's nu eenmaal een streepje voor... Net als deze Contouring Blush & Bronzer van e.l.f., die ik in Amerika kocht!




e.l.f. is een ontzettend leuk budget merk, dat helaas in Nederland alleen in hun webshop te koop is. In Amerika is e.l.f. gelukkig wel gewoon in de winkel te vinden en toen ik plotseling tegen het e.l.f. schap aanliep... Tja, toen kon ik het natuurlijk niet laten om wat leuks te kopen! Ik rekende even later bij Target 2 mooie kwasten en dit Contouring Blush & Bronzer duo (voor slechts $3,-, in plaats van €4,-!) af.





De Contouring Blush & Bronzer kocht ik in de kleur St. Lucia. Er zijn nog 2 andere kleuren te koop: Antigua en Turks & Caicos. St. Lucia is de duo met de lichtste bronzer van de drie en de blush schijnt ongeveer vergelijkbaar te zijn met Turks & Caicos. De blush van Antigua is daarentegen juist een koele roze kleur.



Met de e.l.f. Small Stippling Brush, die ik tegelijkertijd kocht. Hier komt nog een review van aan!


De verpakking is duidelijk afgekeken van Nars, maar dat maakt het niet minder leuk! Misschien nog wel leuker ook! Je betaalt er in ieder geval negen keer zo weinig voor! Het ontwerp is mooi mat zwart en binnen in is ook nog een spiegeltje te vinden. Het duo'tje komt ook nog eens in een doosje: luxe gevoel op en top voor zo'n budget merk! 








St. Lucia is een erg mooie duo en vrij geschikt voor lichtere huidjes. De blush is een erg mooie perzikkleur met lichte shimmers. De bronzer is nog best gevaarlijk! Hij is ontzettend goed gepigmenteerd en voor dat je het weet heb je een 'baard'! Ook bevat de bronzer lichte shimmer en beide geven ze daardoor een gezonde glow. 



Sleek Rose Gold - e.l.f St. Lucia

Deze duo van e.l.f. wordt vaak vergeleken met de befaamde Nars Orgasm and Nars Laguna. Ik had al een dupe van Nars Orgasm in mijn bezit, namelijk Sleek Rose Gold (lees hier mijn review!). En toen ik ze vergeleek, bleken ze toch nogal te verschillen: Sleek Rose Gold is een stuk rozer (meer dan die op de foto overkomt) en  bevat veel meer shimmer dan de blush van e.l.f. dat heeft. Ik betwijfel dus of dat het een goede dupe is, aangezien Sleek Rose Gold al een stuk minder roze schijnt te zijn dan de blush van Nars. Die van e.l.f is totaal geen roze, maar juist peachy! En of dat de bronzer een dupe van Nars Laguna is, daar kan ik helaas helemaal geen goed oordeel over geven...



In deze FOTD draag ik op de foto's de bronzer én blush, dus als je op zoek bent naar full-face foto's... kijk dan zeker even hier





Ik vind de duo werkelijk waar erg fijn! Normaal gesproken ga ik meer voor de koelere roze kleuren en dit is een keer wat anders. Sinds ik terug ben uit Amerika, heb ik het duo'tje dan al vaak gebruikt! Sleek Rose Gold is en blijft mijn favoriet, maar deze is zeker ook niet verkeerd! Ik ben wel benieuwd naar meer van e.lf.! 


Q: Heb jij een dupe van Nars Orgasm? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...