29 nov 2013

Review: Wet 'n Wild Eyeshadow Trio Knock On Wood

Paars is niet een kleur waar ik standaard voor ga. Geef mij maar een mooi nude palette en ik ben helemaal blij! Voordat ik naar Amerika vertrok, had ik natuurlijk al wat rond gesurft op het internet om de leukste beauty-stuff uit te zoeken.... en toen kwamen de Wet 'n Wild palettes om de hoek kijken! Die paarse kleur leek wel verdacht veel op MAC Cranberry! Ik was meteen verkocht.




Wet 'n Wild is in Amerika een ontzettend budget merk: ik betaalde voor dit palette in New York slechts $2,99. In Nederland is Wet 'n Wild niet (meer) in de drogist te koop en betaal je online bij o.a. TheMakeUpSpot.nl €5,95. Je hoeft niet eens per se hoofd te rekenen: juist, je betaalt gewoon ruim 2,5 keer zo veel!



Wet 'n Wild verkoopt verschillende soorten palettes: 12 trio's (5,95) en 4 quattro's (€7,95) en ook 3 palettes met 8 (€8,95) verschillende oogschaduwkleuren. De kleurkeuze is erg gevarieerd en de palettes zelf zijn speciaal, kijk zelf maar hier!



Eerlijk is eerlijk, ik ben geen fan van de verpakking. Het design is erg basic en de verpakking ziet er goedkoop uit. Het plastic voelt gewoon cheap aan. Het is natuurlijk ontzettend budget, 2 euro voor 3 oogschaduws. Maar andere budget merken heb ik het beter ziet doen...





Met de pigmentatie zit het gelukkig wel goed. Wet 'n Wild staat bekend om haar gewaagde kleurkeuze, maar de oogschaduws in dit palette zijn perfect te combineren in een herfstige look. Vooral de paarse kleur is helaas wel wat poederig. Waarom Wet 'n Wild wil dat ik de lichtroze kleur op mijn wenkbrauwbot gebruik, dat weet ik niet. Zelf vind ik het nogal tricky in ieder geval!


In deze FOTD van laatst gebruikte ik een groot aantal make-up'jes uit Amerika en ook de Wet 'n Wild Eyeshadow Trio in Knock On Wood


De oogschaduws zijn erg zacht en niet erg zuinig in gebruik. Als je een keer over de letters gaat van 'browbone', 'crease' of 'eyelid', dan zijn ze verdwenen. Je moet dus wel uitkijken voor fall-out.  Voor de rest zijn de oogschaduws wel fijn in gebruik en blijven ze met mijn Too Faced Shadow Insurance de hele dag mooi zitten. Ik ben positief! Laat maar meer komen, Wet 'n Wild!

Q: Heb jij wel eens iets van Wet 'n Wild geprobeerd? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...