22 dec 2013

De Mooiste Nagellakjes Voor Kerst!

Kerst, het is de mooiste tijd van het jaar! Maar het gaat niet alleen om de gezelligheid: iedereen wil er tiptop uitzien! De jurkjes, pumps en tuxedos worden weer uit de kast getrokken. Cosmetica merken komen met hun mooiste, glitterende kerstcollectie uit... Vandaag laat ik jullie de mooiste nagellakken voor kerst zien!



Als er een kleur typisch Kerst is, dan is het goud wel. Gouden nagellakjes kunnen dan ook in deze blogpost niet missen! Van links naar rechts: O.P.I. GoldenEye (Skyfall collectie), Catrice Oh My Goldness (swatch) en NYC Top Of The Gold. 


 O.P.I. GoldenEye



Met een klassieke rode kleur zit je in ieder geval nooit fout. Zelf heb ik 3 prachtige O.P.I. mini's, die onderling erg van elkaar verschillen. Liquid Sand, shimmers en creamy finishes, wauw! V.l.n.r.: The Spy Who Loved Me (Skyfall), Magazine Cover Mouse Liquid Sand (swatch) en Innie Minnie Mightie Bow (beide Couture de Minnie)

The Spy Who Loved Me

Magazine Cover Mouse

Innie Minnie Mightie Bow


Met de feestdagen komen de mooiste collecties uit. Het grootste deel van die nagellakjes zijn natuurlijk nooit zonder glitters en dit jaar ben ik ook zelf helemaal fan! Mijn favoriete vrolijke kleuren zijn: L'Oréal Scarlet Tinsel (swatch), Maybelline Brocades Knitted Gold en Essence Only Purple Matters (swatch).  

 




In de winter ga ik ook vaak voor wat donkerdere kleuren. Mijn favorieten zijn: NYC Blue Skycraper (swatch), Barry M Countess en Essence Here's My Number (swatch)




Q: Wat is jouw favoriete nagellakje voor Kerst? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...