7 dec 2013

Tag: Gewoon Niet!

Lotte vertaalde de Duitse 'gar nicht' tag naar het Nederlands en sindsdien gaat deze tag ook bij veel Nederlandse YouTubers rond. Een tag over wat echt niet kan in de categorieën voedsel, muziek, geuren en meer! 




Voedsel

Eten dat gewoon echt niet kan... Een gemakkelijk antwoord zou zijn spruitjes, spinazie of zuurkool, maar ik ga wat minder 'obvious'! Iets wat ik gewoon echt niet lust is vis! Ieeew! Ik snap gewoon niet hoe iemand een vis kan eten zonder zo'n zwemmend glad visje in z'n hoofd te hebben. Met vlees eten heb ik al moeite, maar met vis helemaal! Andere dingen die ik ook niet bepaald lekker vind, zijn hutspot en boerenkool. Hoe lekker de rest van mijn familie deze vindt... Gewoon niet voor mij!


Muziek
Het liefst luister ik naar pop-muziek op de radio. Erg origineel ben ik dus niet. Ik vind een hele hoop muziek wel leuk, maar hele harde rock-muziek is gewoon niet helemaal Iris, hetzelfde geldt voor klassieke muziek, e.d.


Kleding
Hier heb ik lang over na moeten denken. Wat voor soort kleding gaat nou echt totaal niet? Op het ene moment kan ik een bepaald kledingstuk überlelijk vinden, maar de volgende dag helemaal geweldig. Wel weet ik dat ik nooit van die fluorkleuren zou dragen. En oh, slechte kleurcombinaties zijn ook een no-go! 




Geuren
Hier kan ik kort over zijn. Ik houd totaal niet van winterse (notengeuren vind ik helemaal verschrikkelijk). Ik krijg er gewoon de kriebels van! Geef mij maar lekkere frisse en fruitige geuren!



Seizoen
Hoewel ik de feestdagen ontzettend gezellig vind, is het seizoen winter mijn minst favoriet. Ik ben een koukleum en je kunt wel zeggen dat ik een kleine hekel heb aan de winter... Kou, wind en korte dagen zijn niets voor mij. Geef mij maar zon!



Zoetigheid
Ik lust een hele hoop, maar overdreven zoete snoepjes gaan echt niet. Bijvoorbeeld marsepein, ik snap niet hoe mijn moeder dat zo graag eet! Oh, en zoute popcorn vind ik net zo onsmakelijk! Je mag me doodgooien (niet letterlijk natuurlijk!) met zoete popcorn, maar zoute.. Alsjeblieft niet!




YouTube
YouTube is natuurlijk hartstikke leuk (ik zit niet voor niets enkele uren per dag achter YouTube!), maar er zijn ook wel minder leuke dingen. Reclame van een halve minuut, maar helemaal vervelend vind ik de 'haters'. Ik snap het nut er gewoon niet van. Als je iemand niet leuk vind, kijk je toch gewoon niet meer naar zijn of haar video's? Die reacties zijn dus echt overbodig!



McDonalds
Dit is een lastige. Ik heb nog nooit iets op bij de McDonalds wat nou echt niet lekker was. Zo vaak kom ik er eigenlijk ook niet! Ik zit na een van hun maaltijden zo vies vol! Soms zit er een vieze saus over het broodje, maar ik blijf eigenlijk in het algemeen toch sowiesi altijd bij de Quarter Pounder! De aardbeien milkshakes en frietjes blijf ik ook verrukkelijk vinden! 

Personen
Ik houd er niet zo van om mensen in hokjes te plaatsen... Om toch mijn mening een beetje te geven: wel vind ik personen vervelend die overdreven moeten laten zien hoeveel vrienden ze wel niet hebben. Die foto's op facebook *kugh*! 



Bekend persoon
Ik heb dus ook niet echt een hekel aan een celebrity. Wel vind ik personen als Paris Hilton en reality-sterren niet echt interessant. Ze zijn niet bekend vanwege hun zang of presenteertalenten, maar gewoon beroemd omdat ze beroemd zijn... Beyoncé kan tenminste nog zingen, Paris Hilton niet bepaald (ook al heeft ze het geprobeerd!).

Party
Ik ga nooit uit, omdat ik simpelweg pas 15 ben en nog niet echt belangstelling voor uitgaan heb. Drinken mag en wil ik nog lang niet en zo'n feestpersoon ben ik ook niet echt. Schoolfeesten e.d. vind ik ontzettend leuk, maar verder dan dat gaat het eigenlijk niet!


Ouders
Ik ben geen stereotype-puber. Ik kom nooit na middernacht thuis (waarvan überhaubt?) , drink en rook niet. Ik ben best wel een goede dochter, al zeg ik het zelf! Haha! Natuurlijk hebben we wel eens ruzie, maar dat is gezond!



Wat gaat volgens jou echt niet? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...