4 jan 2014

Lovetofashionandbeauty.webnode.nl

Nieuwe blogs ontdekken blijft leuk. Laatst kregen wij een lief berichtje van het anonieme meisje achter www.lovetofashionandbeauty.webnode.nl of dat het misschien leuk zou zijn om elkaar te interviewen! En wij zeiden natuurlijk volmondig ja! 


Kan je je kort voorstellen?

Ik ben een meisje van 12 jaar die vol zit met passie voor beauty! (ik ben wel anoniem!)

Wie was jouw inspiratie om zelf een blog te beginnen?

Mascha van Beautygloss! Zij inspireerde me met allerlei leuke dingen voor mijn site.

Waar haal jij je ideeën voor blog post vandaan?

Ik kijk veel op Youtube naar filmpjes. Vaak geef ik er dan nog een eigen draai aan!

Hoe probeer je je blog bekender te maken en interessant te houden?

Ik schrijf wat ik leuk vind, maar ik probeer wel mijn volgers te behouden door dagelijks foto's tte posten op mijn Instagram: @livelovebeautynl en ook op Pinterest.

Wat vind je het leukste onderwerp om over te schrijven?

Uhm... ff denken... ALLES :-)

Wat vind je het leukst aan bloggen in het algemeen?

Om mensen te inspireren, wat andere bloggers ook bij mij hebben gedaan. En ook vooral om mensen te kunnen helpen en te vermaken.

Wat is jouw ultieme beauty tip?

Druiven! Snij een druif door midden en wrijf die over je gezicht. Was het 10 minuten later er van af, en al je pukkels en puistjes zijn uitgedroogd! Super chil!

Hoe vaak post je een nieuw artikeltje op je blog?

 Twee keer in de week, maar soms meer

Wat maakt volgens jou een blog goed?

Je blog wekelijks vernieuwen, zodat je bezoekers op de hoogte blijven. Van mensen die hun blog schrijven moet je de passie van het scherm af kunnen lezen :-)

Wat zijn je plannen voor de toekomst?

Ik wil heel graag een eigen domein! Dat mag ik als ik meer tijd heb voor mijn site. Nu heb ik nog veel te doen voor school, maar ik hoop daar verandering in te brengen! 


Op lovetofashionandbeauty.webnode.nl kan je ook een interview met ons lezen! Zeker doen als je wat meer over ons wil te weten komen. 

Wil jij ook met je blog in de spotlight staan op P.S.LiveLifeLovely? Stuur ons dat een mailtje via ons contactformulier of naar psliveyourlife@gmail.com! Liefs' Sara & Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...