22 jan 2014

Plekken Die Ik Graag Eens Zou Bezoeken | Sara

Iris plaatste vorige week al een artikel met de plaatsen waar zij graag nog heen zou willen. Dit leek mij ook wel een goed idee! Dus vandaag doe ik hetzelfde. Ik houd erg van reizen en wil er later in mijn beroep dan ook iets mee doen. Welke plekken staan nog op mijn lijstje?



De plaatsen staan door elkaar. Ik wil naar alle plaatsen supergraag.

Amerika
En dan met name naar New York. Het lijkt me een supermooie plek. Echt alle toeristische dingen en gebouwen. Eigenlijk lijkt heel Amerika me supermooi.
 

Engeland
Ik ben hier al geweest, maar wil hier best nog 100 keer heen. Ik houd van Engeland. De mensen, de winkels, Londen en nog veel meer. De sfeer was zo fijn daar!


Australiƫ
Weer een Engelstalig land. Haha. Maar ook Australiƫ lijkt me supermooi. De natuur en Sydney. Mijn tantes zijn er geweest. En ik blijf maar naar die foto's kijken. Ook hebben ze er zulke leuke dieren.

Canada
Hier zit een vriendin van mij nu. Het lijkt me wederom een supermooi land. Maar ik wil er niet in de winter heen. Want dan is het mij te koud! haha!

Italiƫ
Weer zo'n warm land. Mooie oude gebouwen bezoeken en lekker genieten van het weer en het eten.

Frankrijk
Hier ga ik vaak op vakantie. Maar ik krijg er nooit genoeg van. De bergen, het eten en de supermooie kastelen. Ook de rivieren zijn prachtig.


 Marokko
Dit lijkt me echt een heel mooi land. Ik ken het alleen van films en van een vriendin van mij. Het is daar ook vaak warm en de cultuur lijkt me zo mooi.

Egypte
Ook dit land lijkt me supermooi. Vooral lijkt het me leuk om de piramides te bekijken. Maar op dit moment is de sfeer er niet zo fijn wegens politieke problemen. Dus dit moeten we nog maar even uitstellen :)
 

Waddeneilanden
En als laatste de eilanden Texel, Teschelling en Vlieland. Gewoon in Nederland maar toch zo anders. Genieten van de mooie natuur en de kleine strandjes. Het lijkt me echt superleuk om daar eens heen te gaan. Ook dit staat op mijn verlanglijstje.


Q: Welk land zou jij nog eens graag bezoeken? xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...