19 feb 2014

Clinique High Impact Mascara | Review

Ik koop bijna altijd een mascara van Maybelline of van de Hema. Maar ik kreeg laatst een verrassingspakket van de Glamour bij mijn abonnement! Daar zaten superleuke beauty producten in, waaronder deze mascara van Clinique. Ik wilde hem natuurlijk wel proberen, en ben er meteen mee aan de slag gegaan. Vandaag een review.



De mascara is op allergie getest. Ook zit er geen parfum in. Hij ruikt dus nergens naar. Maar dat geeft ook niet. Het is mascara!



                       Mijn mascara is kleur 01. Hij is niet waterproof. Er is wel een waterproof versie.


De verpakking lijkt hier zwart. Maar hij is heel donkergroen. Ik vind de verpakking heel mooi. Bovenop de dop staat een c van Clinique. Een mooi detail.


Het borsteltje is van normale grootte. Gewoon zoals mijn andere mascara's.


De mascara is echt diep zwart.




Ik vind niet dat de mascara superveel lengte geeft. Gewoon normaal. Toch had ik voor deze prijs iets meer verwacht. Ik zou deze mascara niet zelf kopen. Hij is geeneens waterproof! Er zijn mascara's voor veel minder die meer lengte geven en waterproof zijn. Dan koop ik liever die. Een echte aanrader is de mascara dus niet. Maar hij is ook niet superslecht.

Clinique mascara's zijn te koop bij de Ici Paris XL en bij verschillende webshops. De High Impact Mascara is te koop voor 19 tot 21 euro. Dat is natuurlijk erg duur voor een mascara. En zeker als hij niet waterproof is.

Hebben jullie wel eens een mascara van Clinique gehad?

xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...