1 feb 2014

My Life In 20 Questions Tag | Sara

Het is alweer lang geleden dat ik een tag heb gedaan. Dus vandaag is het weer tijd! Deze tag zag ik bij Vera Camilla en ik vond hem meteen leuk. Een persoonlijke tag, met allerlei vragen. Vandaag beantwoord ik hem voor jullie. Veel leesplezier!





Wat is je lievelingskleur?

Paars en mintgroen. Paars heb ik altijd supermooi gevonden en de laatste 2 jaar zag ik steeds meer mintgroen. Het is vrolijk en doet me denken aan de lente.

Wat is je favoriete nummer?

Ik heb er in totaal drie: 7 kies ik altijd als je een getal moet kiezen. 22 omdat het mijn verjaardag is. En 11. Ik weet dat 11 het gekkengetal is, maar ik ben ook gek! 

Wat is jouw droom carrière?

Schrijven voor van alles. Een eigen blog of schrijven voor een tijdschrift lijkt me het allerleukst. Ook wil ik nog wel eens een boek gaan schrijven. Maar ik weet nooit waarover. Tips? Haha. Voor mezelf beginnen lijkt me ook leuk, maar wel veel werk. Voor mezelf beginnen met een blog zie ik wel zitten.

Waar zou je op jezelf willen wonen?

Ik heb niet echt een specifieke stad in gedachte. Londen lijkt me leuk voor een paar jaar. New York lijkt me ook leuk, maar daar kan ik niet jaren wonen. Ik zou gek worden! Misschien in een rustiger plaatste in Amerika? Of gewoon in Nederland. Ik ben geen doorsnee Nederlander. Ik hou niet van boerenkool en ook erwtensoep hoef je mij niet elke dag te geven. Ik eet geen vis en hou niet echt van de kleur oranje. Maar toch zou ik altijd terug willen naar Nederland. Omdat er hier zoveel is dat ik liefheb.

Wat is je favoriete manier om te reizen?

Eigenlijk alle manieren wel. Ik ben niet een supergrote fan van de boot. Maar ik heb er ook geen hekel aan. Ik ben nog nooit met het vliegtuig geweest. Mijn minst favoriete manier is lopen. Het is leuk voor even. Maar na een uurtje zie je mij niet meer.

Wat doe je in je vrije tijd?

Lezen, bloggen en shoppen. Ook spreek ik graag met vriendinnen en familie af en vind ik het leuk om te bakken en te koken. Ook blogs lezen doe ik elke dag.

Wat zijn je favoriete kledingwinkels

H&M by far! Ook Primark is leuk, maar vaak druk. En de C&A gaat ook wel. Maar de H&M is echt leuk! Ook kijk ik vaak op de site van Forever 21,  maar ik koop daar nooit iets.
 Naar welk concert zou je graag gaan?

One Direction ga ik al voor de 2e keer heen. Ik zou nog wel naar Ed Sheeran willen. En ik hoop ooit nog een leuk festival te bezoeken. Zoals Appelpop.

Wat is je favoriete thee smaak?

Alles met rood fruit en bessen! Ook hou ik van Autumn Storm en Winter Glow. Maar dan meer in de herfst/winter.

Verzamel je iets?

Flesjes van arizona, mooie blikjes, boekjes en kaartjes van dingen waar ik geweest ben. Dat laatste is voor in mijn scrapbook. Ik gooi het niet ergens op mijn kamer neer.

Bron

 Je slaapt niet zonder…

Deken, kussen en kleding.  Ook in de zomer.

Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er dan mee doen?

Apart zetten voor later. Ik wil graag reizen. Ook zou ik het apart zetten voor een auto of een huisje. Niet alles in een keer uitgeven sowieso. En uiteindelijk voor een Macbook. Die moet ik ook voor mijn vervolgopleiding hebben.

Wat is je favoriete make-upmerk?

Sleek! Ik houd van de oogschaduwpaletten. En Essence enCcatrice voor de basis make up en de lipsticks.

Wat is je favoriete seizoen?

Zomer. Alleen dan wel in Nederland. Ik houd van de warmte in het buitenland, maar ik heb zonneallergie …

Slaap je met de deur open of dicht?

Open op een kiertje.

Wat eet je het liefst?

Kip. Ik houd van kip! Ik kan er niets aan doen…

Waarom ben je begonnen met bloggen?

Om mijn dingen kwijt te kunnen. Ik houd van schrijven en make-up. Ook vind ik het fijn om af en toe een persoonlijk stukje te schrijven.

Heb je een abonnement op een tijdschrift?

Ja op de Glamour. Als het goed is komt 4 februari de eerste. Ook moet mijn surprisepakket nog steeds komen… 
Bron

Wat deed je gisteravond om 12 uur?

Ik schrijf dit op vrijdag. Dus donderdagavond 12 uur… toen lag ik in bed. Maar ik ben al een hele week ziek en ik slaap slecht..

Wat is je favoriete parfum?

Op dit moment Hello Lover van Sex And The City. Ook wil ik ook nog Our Moment kopen van 1D, maar die is erg duur. En een parfum van Marc Jacobs hoop ik ooit ook nog aan mijn collectie toe te voegen.
                                                    Neem de tag gerust over! xx Sara

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...