25 feb 2014

Review: Fogan Cosmetics lipstick 05 en07 & Wet 'n Wild lipstick

Ik ben fan van lipsticks. Dat is bij jullie wel bekend. Ook laatst kocht ik er weer 4. Ze waren maar één euro per stuk en ik kon het niet laten. Ik ben verbaasd over de kwaliteit. Wie wil er nou geen goede lipstick voor maar 1 euro? Vandaag een review van 3 lipsticks. 




Van links naar rechts: Fogan Cosmetics 05 en 07 en Wet 'n Wild.


Fogan Cosmetics 05. Een mooie donker roze/paarse kleur.


Fogan Cosmetics 07, een koraalachtige en felle kleur.


Wet 'n Wild. Een fel roze kleur.


De bovenste swatch is Fogan 07 en die daar onder is 05. De onderste hoort niet bij dit artikel. Maar ik had geen losse swatches.


Met flits. Ze zijn glossy en glimmend.


Wet 'n Wild is ook glossy en iets lichter roze dan verwacht.


Wet 'n Wild. Een lichte en glossy roze kleur. Hij brengt lekker aan.



Fogan 05 met flits. De lipstick brengt lekker aan en is zacht. De kleur is op mijn hand hetzelfde als op mijn lippen. Je moet wel een paar keer over je lippen heen gaan.



En Fogan 07. Mijn favoriet! Een mooie felle kleur, maar niet te fel. Hij brengt goed en snel aan. Hij is ook glossy en blijft lang zitten. Ik heb deze van de week al veel gedragen. Hij past bij veel kleuren. Echt een mooie kleur. En zeker voor de zomer.

Ik ben erg tevreden over deze lipsticks en ik zou ze zeker opnieuw kopen. Vooral die van Fogan Cosmetics. En dat voor maar 1 euro! Het zijn echt mooie kleuren. Er zijn nog veel meer soorten. Fogan is alleen te koop op marktjes. Bijvoorbeeld bij de Bazaar in Beverwijk en de huishoudbeurs. Ze hebben vaak acties zoals 11 voor 10 euro. Dat is ook nog een leuk en nog goedkoper.

Kennen jullie Fogan Cosmetics? xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...