12 feb 2014

Review | MAX Nagelstickers

Ik ben dol op nagellak, maar nagelstickers voor je héle nagel had ik nog nooit geprobeerd. Totdat ik laatst wel wat mooie exemplaren bij de Action zag liggen voor slechts €0,59.... Die lagen meteen in mijn winkelmandje! Zouden ze qua kwaliteit net zo leuk zijn als ze eruit zien?




Ik besloot deze twee setjes mee te nemen: zwarte stickers met gekleurde steentjes en transparante stickers met zilveren glitters. In één setje zitten in totaal 14 stickers. Je zou zeggen dat daar gemakkelijk een match bij zou zitten, maar dat viel vies tegen. Mijn nagels zijn vrij smal en voor lang niet alle nagels kon ik een sticker vinden die goed paste. Ik koos er daarom ook voor maar alleen een sticker te gebruiken op mijn duim- en ringvingernagel. 


De zwarte stickers met de gekleurde steentjes vind ik erg mooi. Ik kreeg veel complimentjes over mijn nagels en vragen over hoelang ik er wel niet over had gedaan ál die steentjes op mijn nagels te plakken! Mensen zagen dus in ieder geval niet dat het gewoon stickers waren, hoe leuk? 




Maar dan de applicatie... Wat een rotwerk zeg! Je moet erg oppassen dat er geen kreukels in de stickers komen, wat eigenlijk bijna onmogelijk is. Als ze dan eenmaal goed zitten, plakken ze gelukkig wel prima. Bij mij hebben ze het in totaal zelfs 7 dagen volgehouden op mijn nagels. Niet dat ze al die tijd mooi bleven, want na 2 dagen begon de onderkant al lichtjes te scheuren. Dit is ook te zien op de foto's, die ik ook pas na 2 dagen nam. Maar lelijker dan dit werden ze niet, dus ik besloot ze erop te laten.

Het verwijderen van de stickers gaat ook niet helemaal vlekkeloos. De stickers zitten zo vast (eigenlijk ook wel weer goed...), dat het veel moeite kost om ze van je nagels af te trekken. 

Eigenlijk ben ik een beetje sceptisch over deze nagelstickers... Het andere setje heb ik niet eens kunnen proberen, omdat ze zijn geruïneerd door de kartonnen verpakking. Erg jammer dat de maten veel te groot zijn. Verder blijven ze niet geweldig mooi zitten en zijn ze lastig aan te brengen. Dit zal echter wel met meerdere merken zijn. Gelukkig is het niet echt verspild geld, want wat is nou 59 cent? 

Q: Heb jij wel eens nagelstickers geprobeerd? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...