18 apr 2014

Vakantie!!!

Vakantie!!! Vanaf vanmiddag kwart voor 1 tot en met 5 mei heb ik vakantie. Wat ga ik allemaal doen?




Natuurlijk gaan we pasen vieren. Met lekker ontbijten en een keer gourmetten. Die dagen doen we niet zo veel.
Ook ga ik waarschijnlijk een keer naar een vriendin om film te kijken en eten te bestellen.
Ook ga ik Rotterdam onveilig maken, haha. Ik ga naar de primark en andere winkels.
Ik ben van plan veel te gaan bloggen en vloggen. Dus ik hoop dat het weer meezit.
Helaas moet ik in de vakantie ook naar de tandarts. Dat is iets minder.
Ik ben van plan om de films Frozen, Divergent, Toscaanse bruiloft en hartenstraat te gaan kijken. Ik kijk naar alle 4 erg uit. Maar niet in de bioscop. Waarschijnlijk gewoon thuis.


                                   Wat ga jij doen in de vakantie? Of wat heb je gedaan?
                                                                    xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...