1 mei 2014

Nails Of April

Vandaag introduceren wij een nieuwe rubriek op onze blog! *trommelgeroffel*. Wij hebben ons laten inspireren door Charlotte met haar Nails of the Month blogposts. Hierin laat zij de nagellakken die zij de afgelopen tijd heeft gedragen, zien. En dat is wat wij voortaan ook gaan doen! Eens per maand zal er een artikeltje, genaamd Nails of ....., verschijnen!





                                                    Iris





Ik begon deze maand met het lakje Red Fusion van Miss Sporty. Dit is één van de Crush On You 3D Texture nagellakken en ik denk toch wel dat dit de mooiste is! Een prachtige rode liquid sand met gouden glitters! Beter kan het haast niet als je het mij vraagt. Hij lijkt overigens wel een beetje op mijn O.P.I. Magazine Cover Mouse, maar hij schijnt helemaal te lijken op O.P.I. Jinx! Ik heb deze lak in totaal 2 weken gedragen, omdat ik mijn Amerikaanse uitwisseling niet wilde laten vergassen met de geur van nagellak remover. Hij hield het prima vol  (aan het eind had ik wel wat chips, maar dat was te verwachten...).

Lees hier mijn uitgebreidere swatch. 





Mijn tweede nagellak creatie van april was een combinatie van een primark nagellak en een lak van Essence. De metallic paarse en mysterieuze kleur komt uit dit nagellaksetje. Verder had ik als accentnagels mijn duim en ringvinger. Hiervoor gebruikte ik Essence Only Purple Matters. De perfecte combinatie! 





En toen was het ineens vakantie! Ik besloot daarom maar weer eens wat te gaan nail-arten, aangezien dat alweer veel te lang geleden was! Ik liet me inspireren op dit artikeltje van Helen en bedacht de oogjes er zelf nog bij! De nagellakken die ik heb gebruikt zijn:


  1. Lila: NYC Lavender Cupcake
  2. Baby roze: O.P.I. Chic From Ears To Tail (Mini Mouse collectie)
  3. Mint blauw: Essence You Belong To Me
  4. Groen: Catrice Sold Out Forever 
  5. Geel: Catrice Birdy Reloaded
Ik vind de paas konijntjes persoonlijk ontzettend schattig! 




En toen was het alweer Koningsdag! Ik besloot maar weer eens mijn mooiste (en duurste, haha!) oranje nagellak uit mijn kast te halen! En lekker knallende oranje draag ik eigenlijk nooit, maar voor Koningsdag moet ik toch wel een uitzondering maken, hoor! Op mijn duim en ringvinger maakte ik nog een Nederlandse vlag als extra'tje! 

Lees hier nog eens de uitgebreide swatch blogpost over Essie's Saturday Disco Fever en hier een review van de MAX stripers die ik ook nog gebruikte. 

                                                                          Sara




Op Koningsdag droeg ik natuurlijk - net als Iris - een  oranje nagellak. Met een supermooie topcoat.

Base en top coat: OPI Start to Finish
Oranje nagellak: Essence Colour and Go 145 Flashy Pumpkin
Top coat: Essence Nail Art Special Effect Topper 19 Birds of Paradise.

Dit was de enige nagellak die ik heel de maand heb gedragen. Soms is het goed om je nagels rust te geven. Maar ik ga nu weer proberen om elke week nagellak op te doen, hoor!



Q: Wat was jouw favoriete nagellak deze maand? 
Liefs' Sara & Iris




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...