5 mei 2014

Shopblog | Kruidvat, H&M & VanHaren

Tja, winkelen blijft ieders meisjes grootste hobby. Zo ook bij mij... Ik moest en zou samen met Sara naar Kruidvat gaan tijdens de 1 + 1 gratis op alle make-up. En ook bracht ik samen met mijn moeder en broertje een bezoekje aan Breda! En je weet natuurlijk wel wat daarvan komt... een (grote) buit!




Kruidvat


MUA is nu eindelijk toch in Nederland te koop! Ik kocht al eerder het oogschaduw palette met pastelkleuren, maar als nagellakliefhebber moest ik natuurlijk ook hun nagellak eens proberen! Ik koos voor een barbieroze kleur, die ik vreemd genoeg niet in mijn collectie had! MUA heeft dit nagellakje Strawberry Secret genoemd en verkoopt hun nagellak voor een klein prijsje van €2,49.


Het vaste assortiment van Catrice vind ik meestal tien keer interessanter dan hun limited editions, maar deze keer heeft Catrice me toch zover gekregen! Ik besloot -na heel lang twijfelen- de Blush Pearls uit de Haute Future collectie mee naar huis te nemen! Want dat prijsje... €4 vind ik al heel weinig voor zo'n mooi product als deze, maar €2 is natuurlijk helemaal een prikkie! 



Ik ben dol op mijn Catrice Prime And Fine Highlighter, maar helaas is die afgelopen februari geannuleerd. Ik was dus op zoek naar een mooie vervanger voor wanneer hij op gaat (want dat gaat hij zeker, haha!) en kwam uit op deze van MUA: de Undress Your Skin Shimmer Highlighter! Iets duurder dan dat we van de gemiddelde budget merken gewend zijn, maar €7 is nog steeds een geweldige prijs voor zo'n mooie highlighter als deze! En dan te bedenken dat we alles met nog eens 50% korting afrekenden! 

Verder kocht ik nog een back-up van de Catrice Camouflage Cream (hier kun je nog eens mijn review lezen) en een mascara van Max Factor voor mijn moeder.



H&M


 Ik ben de afgelopen tijd helemaal into het hardlopen en de video's van Blogilates  (misschien schrijf ik hier binnenkort nog wel wat over!) en ik kon het dus niet laten even bij de sportafdeling van H&M te kijken! Ik had al één sport bh van Primark, maar wilde er nog een bij! H&M heeft een hele hoop mooi sport bh's, dus kiezen was een beetje lastig. Uiteindelijk koos ik voor deze grijze met peachy accenten. Ik vind hem erg mooi, ook al ben ik de enige die hem ziet, haha! 



Ook kocht ik nog deze knalroze shorts. Ik geloof dat H&M ze verkoopt als pyjama's, maar ze zijn vast ook prima om in te sporten! De 'echte' sport kleding is €10 duurder, gewoon omdat het sport kleding wordt genoemd, dus deze optie is een stuk voordeliger! En ook nog eens een stuk vrolijker en mooier, dus dat zijn twee vliegen in een klap.



Als laatste (bij H&M dan) kocht ik deze geweldige shorts! Zijn ze niet ontzettend schattig? Ik ben dol op shorts (ik heb ze vorige maand al volop gedragen!), maar had alleen maar saaie short in één kleur. Tijd voor verandering dus! Ik kwam deze tegen en oh, wat vind ik ze awesome


VanHaren




Ik loop dag in dag uit op deze All Stars en wilde heel graag ook 'lage' All Stars. Alleen nog een keer bijna €70 neer te tellen? Hmm, gelukkig zag ik bij VanHaren deze geweldige nep All Stars! Hoe tof is de denim stof?! Ik ben nu al helemaal gek op deze schoenen en heb ze nog niet eens aangehad, haha! Deze waren afgeprijsd van €16,90 naar €12,90.


Liefs' Iris

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...