13 jun 2014

Preview: Essence Wave Goddess Limited Edition

Ik vind de collecties van Essence momenteel erg leuk. En ook binnenkort komt er weer een nieuwe aan! Vanaf juli om precies te zijn. Vandaag laat ik aan jullie de producten zien die binnenkort in de winkels liggen.



Hierboven zie je twee zonnebril hoesjes. Erg leuk. Hoewel die blauwe er wel klein uitziet. Maar misschien is hij in het echt wel groter. Daarnaast zie je de beach hair waves spray. Een soort sea salt spray die jullie inmiddels wel kennen. Hij geeft je haar meer textuur. Ik denk dat ik in juli toch maar weer even naar de kruidvat ren. Want wie weet werkt die spray wel erg fijn. 

De zonnebril hoesjes gaan €3,39 kosten en de beach hair waves spray gaat €3,59 kosten. 



Links zie je een highlighter waar ik erg benieuwd naar ben en rechts zie je een blush tint. Het ziet er leuk en zomers uit en het patroontje in de highlighter ziet er ook leuk uit. Erg vrolijk!

De highlighter gaat 2,99 euro kosten en de blush tint 2,59 euro.


Ook komen er 2 in 1 eyeliners. Ze zien er leuk uit en ik ben over het algemeen erg te spreken over de eyeliners van Essence. (Behalve over de Stays No Matter What). Ook zijn het erg leuke kleuren. Of ik dit echt ga kopen weet ik niet.

De eyeliner pennen gaan 2,99 euro kosten. 


Yes, ik ben altijd fan van de crème oogschaduws. Maakt niet uit van welk merk. Hier wil ik zeker een bij gaan kijken. Vooral de kobaltblauwe lijkt me erg mooi. 

Deze soft touch eyeshadows gaan 2,39 kosten. 


Tinted lip balms zijn ook niet meer weg te denken. Ieder merk heeft er wel één. Dus ook Essence. Ze hebben al lippenbalsems in hun vaste assortiment zitten. Maar nu krijgen ze het ook in deze collectie. 

De tinted lip balms gaan 2,39 euro kosten. 


Natuurlijk kan ook nagellak niet ontbreken. Er komen wat leuke zomerse kleurtjes met grappige namen als 'yolo' en '#love'. Ook komt er een hot 'n cold top coat. Ik weet niet zo goed wat ik me daar van voor moet stellen. Het is nergens te vinden. Dat wordt dus een verassing. 

De nagellakjes gaan 1,89 euro kosten. 


Een Essence collectie is niet compleet zonders body tattoos. Bij elke collectie zit er wel eentje. Het ziet er wel grappig uit, maar ik ga dit denk ik niet kopen. Toch zijn ze altijd weg in de winkels.

De body tattoos gaan 1,99 euro kosten. 


Al met al lijkt de Essence Wave Goddess collectie me leuk. Ik ga zeker even in de winkels kijken voor de spray voor in mijn haar en de hot 'n cold topcoat. 

Welk product lijkt jullie leuk uit deze nieuwe collectie?
xx Sara

2 opmerkingen:

  1. Erg leuke limited edition, ik ben erg benieuwd naar de beachspray! Waar je geen info over kon vinden (blauwe portemonnee, topcoat en een van de body tattoos) worden alleen in Muller (Duitsland) verkocht als ik het goed heb..

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...