15 jun 2014

Sally Hansen Nagellak 250 Blue It | Review

Laatst kocht ik bij de action wat nagellakjes. Er waren Sally Hansen nagellakjes voor maar 1 euro. Dat kon ik natuurlijk niet laten liggen. Maar er lagen niet heel veel leuke kleuren meer. Uiteindelijk nam ik deze mee. Vandaag een review. Iris heeft al eerder een review geschreven over haar lakjes. 




Deze nagellak heeft het nummer 250 met de naam Blue it. Een toepasselijke naam. 



De lak dekt bijna volledig met één laag. Maar voor de zekerheid heb ik er twee gedaan. 



Het is een supermooie donker en diepblauwe kleur. Met veel glitters! Maar wel subtiel. Met het licht erop is hij weer heel anders dan zonder fel licht erop.


De nagellak bleef bij mij zo'n 4 dagen zitten. Dat vind ik goed, want langer blijft het nooit zitten. Mijn oudere Sally Hansen nagellak blijft iets langer zitten, maar dat geeft niet. Ik vind de kleur erg mooi en de kwaliteit is erg goed. Ik ben erg tevreden! En dan voor één euro!

                                                   Hebben jullie een nagellak van Sally Hansen?
                                                                                    xx Sara

p.s Vanmiddag komt er nog een kleine oproep online om 13:00

1 opmerking:

  1. Super mooie kleur en fijne prijs! Zelf heb ik nog geen Sally Hansen nagellak.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...