15 aug 2014

Mijn 5 Budget Toppers!

Wie is er niet dol op budget make-up? Oké, wat duurdere producten geven zo'n heerlijk luxe gevoel... Maar het gevoel als je een budget topper ontdekt, is nog vele malen beter! Vandaag deel ik mijn top 5 beste budget producten, wat nog best een opgave was! Ik moest zowat de helft van mijn lijstje schrappen, dus misschien verschijnt er binnenkort nog wel een deel 2!






Ik ben echt dol op deze primer! Hij kost helemaal niets, maar doet precies wat hij belooft! Hij zorgt ervoor dat je make-up langer mooi op zijn plek blijft en maakt poriën minder zichtbaar.


Veel foundations in de drogisterij zijn in de winter te donker voor mij, maar gelukkig de Catrice All Matt Plus in 010 niet! Hij dekt goed en de finish is ook erg mooi.


De Nivea Lip Butter is mijn favoriete lippenbalsem. Elke avond smeer ik mijn lippen er steevast mee in. 's Ochtends zijn mijn lippen dan weer heerlijk zacht!


Ik gebruik de Catrice Eyebrow Filler op twee manieren. Meestal haal ik het borsteltje gewoon een aantal keer door mijn wenkbrauwen. Soms pak ik er een afgesneden kwastje bij en vul ik mijn wenkbrauwen echt in. Het is maar net waar ik zin in heb!


En als laatst de Essence All About Matt! Fixing Compact Powder. Veel poeders lukt het niet om mijn vettige T-zone in bedwang te houden! Gelukkig lukt het deze makker wel en ik gebruik hem dan ook met veel plezier. Alleen jammer dat hij aan het eind van zijn leventje helemaal kapot gaat... 

Ik heb van alle producten al eerder een uitgebreide review geschreven. 
Essence All About Matt! Oil Control Make-up Base - review (€3,39)
Catrice All Matt Plus Foundation - review (€6,59)
Nivea Lip Butter - review (€2,99)
Catrice Eyebrow Filler - review (€3,59)
Essence All About Matt! Fixing Compact Powder - review (€2,99)

Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...