25 sep 2014

Review | L'Oréal Volume Million Lashes Waterproof

Ik ben altijd op zoek naar een nog betere mascara. Het gebeurt dan ook zelden dat ik een mascara opnieuw koop. Er zijn weinig mascara's die me echt teleurstellen, maar ook weinig die me écht omver hebben geblazen. Zou L'Oréal dat wel kunnen?



Wat L'Oréal over de mascara belooft: 
L’Oréal Paris geeft een nieuwe dimensie aan volume mascara. De borstel van de Volume Million Lashes mascara is ultra-flexibel en geeft de wimpers meer volume dankzij de vele borstelhaartjes. Iedere wimper wordt omhuld vanaf de aanzet tot aan de punt: meer volume en perfecte separatie! Wimpers zijn zichtbaar vermenigvuldigd, iedere wimper tot 3x meer volume… alsof je een miljoen wimpers hebt! De waterproof formule zorgt ervoor dat het water wordt afgestoten en de mascara langdurig blijft zitten.
L'Oréal Volume Million Lashes € 17,49



Het uiterlijk van de mascara vind ik erg mooi. De huls heeft een goudachtige kleur en de details zijn een soort tealkleur. Wel wordt de verpakking snel vies: vingerafdrukken en make-up vlekken blijken onvermijdelijk. Je krijgt 10,2 ml aan product. 



Het borsteltje van de mascara is wel aardig groot te noemen. Klein, groot, het maakt me niet zo ontzettend veel uit. Als er maar veel plastic stekeltjes opzitten! Dan is het goed. Het borsteltje is verder niet echt revolutionair: hij is gewoon recht toe recht aan en heeft geen bijzondere vorm. 

Zonder mascara (wel al gekruld) - met mascara 


En dat het belangrijkste: het resultaat! Ik moet eerlijk zeggen: eerst was ik eigenlijk niet omver geblazen door wat de mascara voor mijn wimpers deed. Maar toen ik deze close-ups had genomen en ze ging vergelijken met vorige reviews, veranderde mijn mening toch wel! 

Mijn wimpers zijn vooral een stuk langer vergeleken met andere mascara's die ik de afgelopen maanden / jaren heb gebruikt. Ook separeert hij mooi en zijn er geen klontjes te bekennen. En hij geeft aardig wat volume. Ik merkte wel dat ik mijn wimpers eerst even moet doorkammen voor een beter resultaat. Mijn wimpers plakken 's ochtends altijd aan elkaar en de mascara krijgt ze niet zelf uit elkaar.



Ik ben erg enthousiast over de Volume Million Lashes Waterproof mascara van L'Oréal. Hij maakt mijn wimpers mooi vol en lang en is overigens ook waterproof. Aan het eind van de dag lijken mijn wimpers er zelfs precies hetzelfde uit te zien als 's ochtendsvroeg. Maar of ik hem nou een dikke €18 waard vind? Dat niet. Ik zou wachten tot een actie van L'Oréal, want de prijs is echt overdreven hoog voor een drogisterij mascara. Dat is dan ook wel het enige minpuntje!

L'Oréal is te koop bij de drogist en parfumerie. 

Q: Wat is jouw favoriete mascara? Liefs' Iris

1 opmerking:

  1. Zelf vind ik 'm iets te prijzig. Hij geeft wel een mooi effect op jouw wimpers! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...