2 sep 2014

Wat Ik Nog Wil Doen In Mijn Leven

Ik ben pas 16 jaar. Dus ik heb nog een heel leven voor me. Maar ieder mens moet dromen hebben, toch? Dus, ik ook. Ik wil nog zo veel doen. Vandaag vertel ik jullie 10 dingen. Maar dat is natuurlijk lang niet alles. Maar 10 is het voor nu. Als jullie nog een keer 10 andere dingen zouden willen zien, of een soortgelijk artikel. Laat het dan in de reacties achter. Misschien kies ik jouw idee wel uit voor één van de volgende artikelen. 

                            Holiday



                  before-i-die-3_173114602_181386440.png (500×320)

Dit wil ik zo graag een keer doen. Gewoon met een vriendin op vakantie. Niet per se een road trip. Maar dat zou ook erg leuk zijn. Ook zou ik graag op jongeren vakantie willen naar Terschelling met iemand. Dat lijkt me zo gaaf! 

                  Untitled

                                                              Tja, wie wil dat niet. :) 

                  Untitled
Ik baal zo! Ik kan niet naar het concert van 5 Seconds Of Summer. Want dat is midden in mijn examenperiode. Het is gewoon niet handig. Maar leuk is het ook niet. Ik zou dus graag nog een keer daar heen willen. 

                  Untitled
Één ding weet ik zeker. Ik wil gaan reizen. Dat wil ik al heel mijn leven. En het knaagt steeds meer aan me. Ook kan het goed bij mijn vervolgopleiding. Communicatie of Journalistiek. Daar kan je een paar maanden studeren in het buitenland. En ook is reizen een optie bij een toekomstige baan in de media. Waar ik nog heen wil? Amerika, Australië, Zuid-Afrika, warme landen en nog heel vaak naar Engeland. 

                 Untitled
         Dat lijkt me echt leuk! Mooi en rustgevend. Maar ik zou het niet alleen willen doen. 
                 Untitled

Ik twijfel hier heel erg over. Maar mijn interesses naar kleine tattoos worden steeds groter. Ik zoek plaatjes op en sla ze op op mijn computer. Maar of ik ook echt zo'n klein kunstwerkje laat zetten? Dat weet ik echt niet!

                 Have my dream body
Ik ben deze zomer bezig met een summer bootcamp. Veel workouts en bewuster eten. Minder snoepen en veel water drinken. En het gaat me tot nu toe goed af. Ik zie nog niet echt iets, maar ik voel me beter.

                 Untitled

Ik zou niet een heel leven in deze bruisende stad willen wonen. Maar een paar jaar lijkt me erg leuk. Ik heb altijd al zo'n grote interesse gehad in New York. 

                          Dream ❤

Ik heb altijd verzinsels van kunst in mijn hoofd. Maar het lukt me vaak niet om ze uit te werken. Ik wil goed kunnen tekenen en mooie schilderijen maken. Maar daarvoor moet ik wel beter worden. 

                 Untitled

Dit ziet er altijd zo cool uit in films! In Nederland heb je dat niet echt, maar dit wil ik echt nog een keer doen.

                                                            Dat was het voor nu!
                                                   Q: Wat wil jij nog doen in je leven?
                                                                       xx Sara

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...