8 dec 2014

MAX&MORE Ultra Shiny Lipgloss (Met LED-lampje!)

Eens in de zoveel tijd snuffel ik even rond bij de Action. Dan breng ik natuurlijk ook even de beauty-afdeling een bezoekje. Daar trof ik prachtige lipglossjes aan. In nam een rode met gouden glitters en roze koele glitters mee naar huis. Eenmaal thuis viel ik bijna van mijn stoel van verbazing: de lipglossjes hebben niet alleen een spiegel op de zijkant, maar de verpakking bevat een ook nog een lampje! 




Het is amper te geloven dat je maar €1,69 voor dit product betaalt. Je krijgt een spiegel en LED-lampje. MAX&MORE belooft dat de lipglosses moisturizing (vochtinbrengend) zijn. De formule bevat onder andere vitamine E en amandel olie. 


Ingrediƫnten:
Paraffinum Liquidum, Polybutene, Squalane, Ethylhexyl Palmitate, Cera Alba, Ceresin, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Parfum.



Op de verpakking van de MAX&MORE lipglosses heb ik niets aan te merken. Ze voelen stevig aan. Ik vind het uiterlijk veel mooier dan de gemiddele drogisterij liploss. Het enige jammere is dat de doppen snel vies worden met vingerafdrukken. Maar goed, ze passen wel weer goed bij de rest van de verpakking!



Italian Red - L.A. Red

L.A. Red - Italian Red

In het schap vond ik vier verschillende kleuren. Een wittige, transparante kleur, een perzik/bruin en de twee kleuren die ik zelf kocht. De naam van Italian Red snap ik niet helemaal. Het is duidelijk een fuchsia kleur: er zit helemaal geen rode tint doorheen!



En of dat lampje nou handig is? Het is een grappig idee, maar je hebt echt wel wat meer licht nodig om je lipkleur mooi aan te brengen. De kwaliteit van de lipgloss is prima. Ze blijven zo'n twee uur op je lippen zitten en geven veel kleur af. Vooral de glitters zijn perfect voor deze tijd van het jaar. Ik ben fan!


Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...