10 dec 2014

Favoriete liedjes van dit moment

Vandaag is het weer zover! Ik heb 5 liedjes op een rij gezet waar ik op dit moment graag naar luister. Er zit ook één kerstliedje bij, en ik luister erg veel naar kerstmuziek. Maar soms kan je ook te veel naar kerst muziek luisteren. Dus ik heb er ook wat andere liedjes bij gezet. Veel luisterplezier!


Natuurlijk moet Ed Sheeran weer in deze lijst staan. Dit nummer vind ik erg gaaf, je zingt het makkelijk mee en de videoclip is ook nog eens superleuk.
 
 
Ook One Direction kwam laatst uit met een nieuw album genaamd Four. En ik ben ze niet vergeten hoor! Ik vind het album echt ontzettend leuk en misschien wel de beste tot nu toe. Dit is één van de vele liedjes die mij aanspraken. Ook de videoclip hiervan is erg leuk!
 
Dit vind ik ook een mooi initiatief. Je hebt vast wel eens van Band Aid gehoord. Een groep artiesten zingen dan samen "do they know it's christmas" de vorige versie was al vrij oud. En nu is er een nieuwe! Met o.a One Direction, Ed Sheeran en Olly Murs. Zeker leuk om naar te luisteren in deze tijd van het jaar.
 
 
Ook Teske staat in mijn lijstje. Ze bracht laatst haar eerste singel uit. En ik vind hem steeds leuker worden! Ook hiervan is de videoclip erg leuk.
 
 
Als laatste Sjors van der Panne. Hij doet mee aan the Voice en zingt alleen Nederlands. ondanks dat ik daar niet zo van hou vind ik hem erg goed. Hij blijft echt bij zichzelf en dat vind ik knap.
 
Dat was het weer voor deze keer. Waar luister jij graag naar?
 
xx Sara
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...