17 mei 2015

Review: Catrice Kohl Kajal 180+ Essence Long Lasting eye pencil 12

Oogpotlood/eyeliner. Sommige mensen hebben er iets mee en anderen niet. Ik vond het altijd erg leuk, maar had er nooit echt het geduld voor. Ik ben nog steeds mijn wing aan het perfectioneren. Maar liquid eyeliner vind ik nog vrij lastig in gebruik. Ik gebruik liever de long lasting eye pencil van Essence. Ik had er al één in het blauw. Maar ik wilde er nog steeds één in het groen. Die zag ik laatst en kocht ik. Ik kocht toen ook gelijk een mooie mintgroen oogpotlood van Catrice. Vandaag een review. 




Als eerste review ik de Essence long lasting eyepencil in 12 I have a green. 





Dit 'oogpotlood' heeft een draai mechanisme. Als de punt dan bijna op is, kan je hem iets uitdraaien en heb je weer wat meer oogpotlood. Tot hij op is natuurlijk. 
Ik had beide potloden al geswatched in de winkel, dus ik wist hoe ze eruit zagen. Deze is eigenlijk precies hetzelfde als de blauwe variant, alleen groen. Best wel wat glitter en heel zacht om aan te brengen. Ook goed gepigmenteerd, maar ik had niet anders verwacht. De kleur komt wel iets minder goed over op de foto dan in het echt. Ik vind het een mooie, donkergroene kleur. 
 Dan het oogpotlood van Catrice. 180 too cool for pool. Ik ben normaal niet zo fan van oogpotloden, omdat ze vaak vrij hard zijn. De echte oogpotloden van essence zijn namelijk wel erg hard en niet zo goed gepigmenteerd. Maar deze van Catrice is echt zo veel beter!
 Ik vind de verpakking ook erg cool, precies de kleur van het potlood. 

 Het oogpotlood is zo zacht en romig. Dat zie je al een beetje aan de punt. 

 Ook deze kleur is goed gepigmenteerd en valt mooi op. 


 Beide oogpotloden zijn echt goed. Goed gepigmenteerd en een mooie kleur. Ze blijven beide heel de dag zitten. De mintgroene valt wel iets minder op omdat het een lichte kleur is. Maar dat is wel te verwachten bij zo'n kleur. Ik heb wel altijd oogschaduw onder mijn oogpotlood zitten. Dan blijft het bij mij beter zitten. 

Ik ben dus erg tevreden over deze potloden en ik kan ze beide erg aanrader. Neem zeker even een kijkje in de winkel dus. 

Essence Long Lasting eye pencil kost 1,49
Catrice kohl kajal kost 1,99

Beide oogpotloden zijn te koop bij Kruidvat.

                                                                       Xx Sara








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...