15 mei 2015

Winkels waar ik graag kom- Mei 2015

Ik ben gek op shoppen. En ik ken eerlijk gezegd maar weinig meiden die dat niet zijn. Ik vind het heerlijk om heel de dag door de stad te slenteren en ik vind het ook leuk om een nieuwe stad te ontdekken. ( ook op cultureel gebied) Utrecht is by far mijn favoriete stad om te shoppen. Maar in welke winkels kom ik nou echt graag? En dan op alle gebieden. Van schoolspullen tot make-up. Vandaag deel ik mijn favoriete winkels in Nederland met jullie.




                                                                      New Yorker
Hier ben ik voor het eerst geweest in Utrecht met Iris. We waren toen vlak voor de zomervakantie op een doordeweekse dag. Het was lekker rustig en echt een superleuke sale overal. Een topje met madeliefjes voor 2,50! Echt leuk. Ze hebben daar zoveel leuke kleding. Mijn tip: Als ze twee verdiepingen hebben, kijk op de bovenste verdieping. Daar liggen erg leuke dingen. 







                               
                                                                           Primark

Primark vind ik ook erg fijn. Goedkoop en ook leuke dingen. De kwaliteit is soms wel iets minder, maar bij shirts merk ik daar niets van. En voor die prijs? Wel is het er vaak erg druk, maar ik ging laatst naar die bij Rotterdam Zuidplein en die was goed te doen qua drukte. Je moet er gewoon een beetje vroeg bij zijn. De Primark in Engeland vind ik trouwens nog veel leuker. 



                                    
                                                                            H&M
Hier ga ik altijd wel even heen. Toch kan ik er maar af en toe slagen. En het is vaak zo druk! Laatst heb ik er twee truitjes gekocht. Maar je moet het treffen. En de echt mooie dingen zijn vaak wat duurder. 


                              
                                                                     Pull&Bear
Deze winkel ken ik nu ongeveer een jaar. Hij was opeens in Utrecht en ook daar was flinke sale. Ik ga er denk ik voortaan alleen maar heen als er sale is. Want anders is het echt te duur. En zo druk!


                              
   
                                                                          Xenos
Dit blijf ik gewoon een ontzettend leuke winkel vinden. Ze hebben er zoveel leuke dingen. Echt, als ik op mezelf ga wonen koop ik heel die winkel leeg!
                                                                                           
                                                                 


                                                                       Big Bazar
Deze winkel ken ik ook nog niet zo lang. Ze hebben er leuke rommeltjes en het is gewoon leuk om even rond te kijken. Maar veel koop ik er niet. Wel hebben ze vaak make-up van bekende merken voor een klein prijsje. 



                                                                           Hema
Hema is echt gewoon een leuke winkel. Voor decoratie, voor make-up en vooral voor schoolspullen. Ook hebben ze soms leuke kleding die echt van goede kwaliteit is. Oh en vergeet de sieraden,sjaals en het eten niet. Als ik in de stad ben eet ik meestal hier. Beter dan friet. De broodjes zijn erg lekker en ze hebben echt mijn favoriete smoothie ever die ik ook nog na wil maken. 

                               Dat waren winkels waar ik graag kom. Waar kom jij graag?
                                                                          Xx Sara



                             
                                                               




                             

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...