3 jun 2015

Mijn Favoriete Series #2

Een tijdje geleden plaatste ik een blogpost met mijn favoriete series. En dat waren er al een paar. Die series vind ik nog steeds erg leuk om te kijken. Maar ik heb een paar nieuwe series ontdekt. Daar ben ik nu een beetje verslaafd aan en ik wil ze graag met jullie delen.





               

Revenge. De naam kende ik al een tijdje en de trailer ook. Er zijn dan ook al weer vier seizoenen van deze serie. Ik ben er vaak een beetje laat mee haha. Ik begon ook Pretty Little Liars te kijken toen seizoen vier al lang bezig was. Maar oké. Deze serie vind ik erg gaaf en ik ben echt benieuwd hoe het verder gaat. Ik heb nog veel te kijken, want ik ben pas bij seizoen 1

                                                                   Trailer seizoen 1



                     

Broadchurch heb ik al eerder voorbij laten komen. Inmiddels heb ik seizoen twee al gezien en hij is ook van de week begonnen op de Nederlandse televisie. Echt een aanrader! Het is wel handig om seizoen één eerst te kijken. Want er is nu wel een nieuwe 'zaak' maar er lopen nog dingen door de afleveringen heen van het vorige seizoen. Maar deze serie is echt geweldig!

                                                                         Seizoen 1


Seizoen 2





10 things I hate about you. Iedereen kent deze gelijknamige film wel denk ik. Hij is al wat ouder, maar sowieso alle meiden in mijn klas kennen de film. Dat is echt mijn favoriete film ever! Zo mooi en leuk! En opeens vond ik er ook een serie van. Het verhaal is redelijk gelijk, maar niet 100%. Helaas is er maar één seizoen van. de acteerkunsten zijn niet allemaal even goed en soms dacht ik echt " Wat is dit? Hoe kan zo'n mooie film zo slecht gemaakt worden als serie." Maar uiteindelijk was de serie best leuk en ik heb hem in een paar dagen helemaal afgekeken. Deze serie is te vinden op youtube. 

                                                                          Seizoen 1

Er is wel een trailer van seizoen twee, maar de serie is nooit meer teruggekomen helaas:(

Dat waren mijn favoriete series van dit moment. Wat is jouw favoriete serie?
                                                                 Xx Sara

p.s kom vanmiddag om 13:00 even terug. Er komt dan namelijk een korte update video online!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...