1 jun 2015

My week in pictures #2 | mei 2015

Vandaag de tweede keer een My week in pictures. Dit keer inclusief foto's van mijn ontbijt haha. Ik heb wel iets minder gefotografeerd in deze laatste week van mei. Toch heb ik nog een aardig gevulde MWIP voor jullie. Veel kijkplezier!

                                                                              Maandag




Goedemorgen! Maandag was het tweede pinksterdag. Na een uitgebreid ontbijt ging ik me opmaken. En daarna gingen we naar de pinkstermarkt in de stad. Daar was niet zoveel te beleven, maar er waren wel een paar winkels open. 


Ik kocht een nieuwe schoolagenda, hij is koraalkleurig en komt van de Hema. Hij is heel vrolijk maar toch vrij simpel. Ik ga als het goed is volgend jaar studeren, maar vond een papieren agenda toch nog wel handig.

Dit is mijn cactus! Ik kocht hem twee maanden geleden bij de Ranzijn. Hij had mooie gele bloemetjes, maar daar zaten helaas beestjes in. Dus die hebben we eruit moeten halen. Maar zo is hij ook nog mooi.

Mijn sport to do lijstje. Ik heb me er redelijk goed aan gehouden en heb dan ook overal spierpijn! Vanaf volgende week wil ik gaan springtouwen. Ik begin sporten misschien zelfs een beetje leuk te vinden... 


Maandagavond at ik voor het eerst in mijn leven spareribs. Ik vond het eerlijk gezegd niet zo geweldig. Geef mij maar kip of beenham ofzo. Nee, dit was niet echt iets voor mij.. 

En dat bord is een eftelingbord haha. Van de panda droom. Jaren geleden een keer gekregen toen we met mijn vader zijn werk naar de efteling gingen. En mijn broertje en ik hebben hem nog steeds. 

Dinsdag

Ik heb van dinsdag helemaal geen foto's gemaakt. ( schaam) Het was de dag van mijn laatste eindexamen. Aardrijkskunde. Daarna ging ik nog even de stad in om wat cv's af te leveren en een vriendin van school ging mee, want ze moest ook wat dingen hebben. Ik was rond half één thuis en toen heb ik brood gegeten. Voor de rest heb ik heel rustig aan gedaan want ik was opeens erg moe. Alle stress van de examens kwam eruit. Ik kan me ook niet meer herinneren wat ik die avond gegeten heb. Het voelt als weken geleden. 

Woensdag



Woensdag ging ik na mijn ontbijt naar mijn opa en oma toe. We hebben de auto gewassen en planten weggegooid. Want ik zou later die week met mijn nicht en mijn oma nieuwe planten voor in de tuin gaan kopen. We zijn daarna even een broodje kip bij de Talamini gaan eten en ik moest pasfoto's laten maken voor mijn studenten ov kaart die ik moet aanvragen. Toen we weer thuis waren ging ik computeren en de zon scheen heerlijk. 


Ik heb wat geblogd en wat blogs bekeken. 

Dit waren trouwens mijn sokken die dag. Ik ben echt gek op minions! (het zijn eigenlijk kinder sokken, maar ach wat maakt het uit. )


Ik had het de laatste tijd zo druk dat ik de vlogs van Enzo Knol steeds oversloeg. Ze zijn vaak best lang en ik had geen tijd om ze te kijken. Maar nu ik klaar was wel. Inmiddels ben ik weer helemaal bij. 


Na het eten nam ik nog een appel. Dat doe ik vaak als ik nog trek heb, maar ik wil niet gaan snoepen. 

Donderdag


Kijk! Mijn eerste ontbijt foto!!!!! En ook mijn eerste keer havermout trouwens. Warme havermout dan. Erg lekker moet ik zeggen, ik wil dit vaker gaan eten. Zeker nu ik vrij ben, want dan heb ik er ook de tijd voor om het te maken. 



Na mijn ontbijt nam ik een kopje thee. Soms heb ik daar gewoon zin in. En het is beter dan cola!


Ik ging even bloggen en bedacht me opeens dat ik de lente foto's van veracamilla helemaal was vergeten te bekijken. Even doen dus.

Daarna heb ik al mijn posters van mijn slaapkamer deur gehaald en ook bij mijn broertje. We gaan ze verven, dus ze moesten eraf. Daarna moest in de plakbandresten gaan verwijderen met stickerreiniger. Wat een klus en wat een stinkspul. Gelukkig stonden de ramen open. De deuren zien er nu zo kaal uit en het lijkt veel lichter op de hal.


Woensdag hadden we bij de Kruidvat skittles gekocht. De zure variant. Skittles en jelly beans zijn mijn favoriete snoep. Ik heb deze zak niet in één keer leeg gegeten hoor. 


In de avond aten mijn moeder en ik pizza. Mijn vader en broertje aten macaroni met ham, kaas en tomatenpuree. Zo vies vinden wij dat! Dus dan maar lekker pizza. We hadden allebei pizza met tonijn. 

Vrijdag


Vrijdag ben ik in de ochtend planten gaan kopen met mijn nicht, tante en oma. Daar heb ik nog deze foto van. Ik op een xxl tuinbank.( met mijn ogen dicht)

's Middags ging ik nog even bloggen en ik at wat skittles. 


Ik keek ook nog wat youtube filmpjes. 


Dit was mijn avond eten. Misschien wel mijn favoriete avondeten van de week. Ik hou van sla!



Ik ging om elf uur slapen. 

Zaterdag

Ik ontbeet dit keer met hetgeen wat je hierboven ziet. Ik weet even niet meer hoe je het noemt. Het is wel erg lekker. 
Ook maakte ik een nieuwe to do lijst voor volgende week. Ik was helemaal fan van de pasteltinten zoals je ziet. 
Ook heb ik een lade van mijn ladekast weer even vastgelijmd. Die gaat af en toe los en dan lijm ik hem weer haha. Dit kastje wil ik trouwens binnenkort ook nog gaan verven.
Het was in de middag opeens best lekker weer. 
En ik luisterde even muziek terwijl ik een workout deed. Dat heb ik heel de week gedaan. Een workout filmpje aan er wat muziek erbij. Dan kan ik het op de één of andere manier veel langer volhouden. 
Ook heb ik mijn poster even aan de kast gehangen zodat hij recht kan trekken en minder kreukelt. Deze komt binnenkort aan mijn deur, als die eenmaal geverfd is. 
Ook nog ik wat dropjes. Ik snap niet dat mensen dit niet lekker vinden. 

Zaterdag betekent frietdag. Dus dat aten we dan ook. Met picalilly saus. Dat moet je echt eens proberen. 

Zondag

Ik stond rond negen uur op. Mijn nachtkastje is trouwens een beetje een bende. 
Op zondag drink ik vaak koffie. Ik probeer door de week vooral water en thee te drinken op dit moment. Maar op zondag wil ik een kopje koffie met melk!
Ook at ik een notenkoekje. Of twee eigenlijk...
En ik lakte mijn nagellak met essence gelnagellak zonder lamp. Daar kon je gisteren al wat over lezen. 
Als lunch at ik een frikandellen broodje. 

In de avond at ik tosti's en we keken Vikings. Daar heb ik geen foto's van, want ik heb geen tijd meer om die in dit artikel te zetten. Misschien laat ik ze volgende week nog even zien. 

Xx Sara












Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...