22 jun 2015

My Week in Pictures #5| Juni 2015

Vandaag een nieuwe My Week in Pictures voor jullie. De week werd drukker dan verwacht en ik zal jullie zo vertellen waarom. Daarom iets meer foto's die op elkaar lijken. Maar dat gaat weer beter worden vanaf nu. Veel kijkplezier!

                                                                             Maandag

 Ik ontbeet met havermout. Dat begin ik steeds lekkerder te vinden en ik wil het vaker gaan eten nu ik toch vrij ben en dus meer tijd heb in de ochtend. 


 Ook werkte ik vooruit voor mijn blog. En dat was maar goed ook. Want het werd deze week erg druk. 
 Ik keek allemaal foto diaries. Waaronder die van MissLipgloss

 Het was lekker weer, dus ik ging even buiten in de zon zitten. Toen werd ik gebeld door het uitzendbureau. Ze hadden werk voor me deze week. Ik ben er dus even heen geweest voor al mijn gegevens en wat handtekeningen. Ik moest de rest van de week van half 9 tot 5 uur gaan werken. Het was dus maar goed dat mijn blogposts voor deze week al klaar waren!


 Als toetje Griekse yoghurt met aarbeien, koekkruimels en wat honing. 

                                                                            Dinsdag
 Dinsdag was een lange en vermoeiende dag. Ik heb dan ook geen foto's van overdag. Ik was rond 4 uur thuis omdat ik naar de tandarts moest. Daar was alles goed. Maar toen ik terugkwam waren mijn moeten dood. Zo veel pijn deden ze, want ik moest veel lopen op mijn werk. We hebben brood gegeten omdat mijn ouders en broertje nog weg moesten die avond. Ik bleef alleen thuis en keek wat Catfish. 
 Daarna ging ik naar boven en heb tot half 10 youtube video's gekeken. En toen ben ik eigenlijk alweer naar bed gegaan. 


 Om kwart over 10 lag ik in bed. 

 Lekker onder mijn dekentje. 
 En het was nog licht buiten. Het wordt best wel laat donker. 

                                                                                Woensdag
 Ik keek weer mijn favoriete vlog. Zo leuk om te kijken. Dit was trouwens weer in de avond omdat ik tot 5 uur had gewerkt. Mijn voeten deden nog meer pijn dan gisteren. 

 Ook keek ik wat tv. Dat waren de twee foto's van deze dag. Ik was echt zo moe!

                                                                        Donderdag
 In de avond keek ik weer wat youtube video's.
 Dit was denk ik de ergste dag qua pijn en vermoeidheid. Ik was echt kapot!! Wederom twee foto's maar. Volgende week wordt het echt beter!!

                                                                            Vrijdag

 Na het avondeten aten we wat meloen. Ik ben nooit zo'n fan van meloen. Alleen van watermeloen. Maar deze was wel lekker. 


 Het was kwart voor 11. Later dan de rest van de week. Dit was dan ook mijn laatste werkdag die eigenlijk best wel rustig verliep. Het was gezellig en ging allemaal redelijk vlot. Het was maar voor een week wegens een actie bij de winkel waar het magazijn van was. Maar beter iets dan niets toch?
 Ik lag lekker op bed en ging nog wat lezen. Iets wat ik ook heel de week niet gedaan had. 
 Mijn moeder was die dag nog naar wat winkels geweest. Ze kocht dit bij de Kruidvat. Je ziet hier nu best wel wat reclame's over. Het is heel erg geconcentreerde siroop wat je in een flesje water kan gieten. Het is zo makkelijk mee te nemen en ik vind het erg grappig. Ik heb het nog niet gebruikt. Maar ik bewaar het denk ik voor de vakantie. 

 Ook kregen mijn broertje en ik een Minion kussen. Ik ben echt gek op minions! Echt zo leuk dat we er één gekregen hebben van mijn moeder. 

 Over Minions gesproken. Zo ziet mijn magneetbord eruit. 

                                                                                Zaterdag

 Zaterdag gingen we naar mijn opa en oma. Daar deden we boodschappen met mijn nicht, broertje en opa. Dat was best wel gezellig. Toen we weer thuiskwamen gingen we lunchen. Ik had een whoopie met appelstroop, twee lege broodjes en cup a soup tomaten crème. Dit eten we eigenlijk altijd om zaterdag. Maar ik neem er niet zo vaak soep bij. Nu dus wel!
 Ook nam ik 's middags nog wat chips. Ik had heel de week niet gesnoept omdat ik heel de dag werken was, dus ik vond dat het wel mocht. 
 Ook keek ik Pretty Little Liars. Weer zo'n spannende aflevering!

                                                                             Zondag. 
 Ik pakte mijn tas met boeken in. Die moet ik morgen inleveren, dus ik keek even of ik alles had. 


Daarna gingen we naar mijn oudtante. We moesten met de pont over. Daar heb ik voor de rest weer geen foto's gemaakt want dat vind ik niet echt kunnen. We waren rond half 6 terug en aten een broodje beenham. En nu zit ik deze diary te maken.

Ik ga van de week weer lekker vooruit bloggen en alvast wat dingen apart leggen voor vakantie. 

                                                                             Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...