21 jun 2015

Films van de afgelopen tijd| Juni 2015

Films. Ik ben er gek op. Vaak kijk ik op vrijdag en zaterdag een film met mijn familie. Maar we zijn nu een beetje into de series. Toch heb ik wat films gekeken. Sommigen samen en sommigen alleen. Vandaag een korte review van de films die ik gezien heb.






                       
                                                                     love rosie


In de trailer hierboven zie je waar het verhaal over gaat. De trailer sprak me erg aan en deze film stond dan ook bovenaan mijn lijstje om te bekijken. Ik heb hem zonder ondertiteling gekeken. Dat was goed te volgen. Ik vind het verhaal erg mooi en ook heel de film is mooi in elkaar gezet. De acteurs zijn heel goed gekozen vind ik. Ik ben fan van zowel Sam Claflin als Lily Collins vanaf dit moment. Zo mooi. Een echte aanrader!

Cijfer:8,5

                                                              waiting for forever

Deze film sprak me ook erg aan. Hij was wel een beetje traag en ik ben niet zo'n fan van haar. Maar het verhaal was mooi en het werd goed verteld. Ik vond de man erg goed en grappig. Heel deze film was wel een beetje grappig. Wel was de film voorspelbaar.

                                                                           Cijfer: 7



                                                                      The duff

Deze film was wederom erg leuk om naar te kijken. Echt een hele leuke chickflick. Weer eens een beetje anders dan normaal en een eye-opener. Ik voel me ook altijd aan beetje The Duff. erg leuke film en zeker een aanrader. Niet te voorspelbaar, maar gewoon leuk om naar te kijken. 

                                                                       Cijfer:8,5


                       
                                                                     Michiel de Ruyter



Van deze film ben ik helaas niet zo'n fan. Ik had hoge verwachtingen, want dit soort Nederlandse films zijn meestal goed.Ook vind ik Frank Lammers ( Michiel) altijd erg grappig en ik vind Sanne Langelaar( vrouw van Michiel) echt geweldig. Ik vond haar nog steeds goed en opzich waren de acteerkunsten niet zo slecht. Het verhaal was zoals het is gegaan. Maar de film duurde twee uur en had echt wel een half uur korter kunnen zijn. Zo langdradig! Ik snap dat er een hoop verteld moet worden. Maar nee, ik vond deze film niet zo leuk als verwacht.

                                                                            Cijfer:5,5


                                                                              Wild

Ik had niet verwacht dat ik deze film zo leuk zou vinden! Door deze film weet ik zeker dat ik ooit wil gaan backpacken. Niet zoals zij het doet natuurlijk. Maar goed voorbereid. Deze film is erg mooi en ook heel sterk. Reese Witherspoon speelt haar rol erg goed. Ik vind haar sowieso een goede actrice. Erg mooie film en zeker een aanrader!

                                                                            Cijfer:8


                                                                           Birdman
Deze film vind ik echt verschrikkelijk. Hij heeft heel veel prijzen gewonnen en ik hoorde er zoveel goede dingen over. Maar ik vond hem saai en niets toevoegen. Erg jammer! Maar meer kan ik er niet van maken.

                                                                           Cijfer:4,5 


                                                                        Red Sky

Deze film vond ik eigenlijk verrassend leuk. Ik dacht dat het verhaal niet zo origineel zou zijn. Maar het was echt een leuke film. Hij duurde niet te lang. Er zaten niet echt veel bekende acteurs in( voor mij) Maar dat maakte eigenlijk niet uit. Dit is wel een aanrader.

                                                                            Cijfer:6,5 

Mijn absolute aanraders van deze film zijn: Love Rosie, The Duff en Wild. 
De film die ik zou overslaan is: Birdman

                                             Welke films heb jij laatst gezien?
                                                                  Xx Sara



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...