29 jun 2015

My Week in Pictures #6| Juni 2015

Het was weer een leuke week. Best wel druk en soms wat onverwacht. Maar leuk. Ik heb deze week weer aardig wat foto's gemaakt. Ik ging onder andere naar de dierentuin en deed nog iets spannends. Wat? Dat zie je in deze My Week in Pictures. 


                                                                         Maandag 
 Ik begon de dag met MTV en mijn ontbijt. 


 Even make-up opdoen. Ik moest die dag even naar school om mijn boeken in te leveren. 

 Dit zijn de spullen die ik nog op zolder moet leggen omdat ik ze wil bewaren. Voor de rest heb ik al mijn schoolspullen weggegooid. Ook ga ik nog wat examenbundels verkopen. 
 Ik maakt in de middag een planning voor de komende weken. Ik bedacht welke artikelen ik wil gaan plaatsen en wanneer ik wat moet doen. Ik ga binnenkort op vakantie, maar daar zullen jullie niets van merken. 
 Ook at ik (nep) M&M's. 
 Ik vind het de laatste tijd weer erg leuk om kleine kussens op mijn bed te leggen. Het ziet er zo gezellig uit. En ik leg er voor nu even mijn Minion kussen bij. 
 Zo zit ik vaak op bed te laptoppen. Alleen dan met de laptop op schoot. Dat zit echt heerlijk. 
 Ik keek wat youtube video's. 



                                                                        Dinsdag
 Ik kookte wat melk voor bij mijn ontbijt. Ik ontbijt of met havermout of met een soortgelijk iets alleen dan met volkoren granen. Beide erg lekker!
 Daarna keek ik de vlog van Mascha. 
 En ik dronk wat thee en at een koek.

 Goed bezig met mijn planning. Ik heb deze week al redelijk veel gedaan wat ik van de week moest doen. 
 Ik maakte nog een blogpost. 

 En daarna keek ik Pitch Perfect 2. Met Chinese ondertiteling haha. Binnenkort een review over deze film. 


's Avonds keek ik weer eens GTST. Dat doe ik eigenlijk niet zo veel meer. 

                                                                            Woensdag
 Goedemorgen! Na mijn ontbijt nam ik een video op. 
 Ik moest even wat brood halen en daarna pakte ik mijn camera en blogplanning erbij. 

 Ik blogde week wat vooruit en bewerkte de video die ik in de ochtend opgenomen had. 

 Even de tafel dekken voor de lunch. 
 En wat soep maken. 
 En nu is het opeens avond haha. We aten Chinese tomatensoep met brood en kruidenboter. En daarna aten we aardbeien. 

                                                                           Donderdag
 Donderdag ging ik in de ochtend weer naar de supermarkt. Er moest nog wat lekkers en drinken gehaald worden voor morgen. 

 Ik maakte vast een lijst in Spotify van nummers die ik voor de vakantie op mijn telefoon wil zetten. Ik heb ze die dag ook meteen op mijn telefoon gezet. 
 Tijdens het bloggen weer wat lekker eten. 



 Als het erg warm is ga ik soms een tijdje met mijn voeten bij mijn hoofdeinde liggen. Zonder kussen natuurlijk. 

                                                                        Vrijdag
 We stonden vrij vroeg op en gingen op weg naar Arnhem. We gingen naar Burgers' zoo. In de auto luisterde ik alvast naar mijn vakantie playlist en het voelde dan ook echt als vakantie. 
 Het was een leuke dag. We hebben bijna het hele park gezien, gingen om twee uur lunchen en eindigde de dag bij de Giraffen. Mijn lievelingsdieren.

 Toen gingen we naar de mac. We kregen die dag te horen dat mijn broertje nu ook geslaagd is. Dus dat vierden we. Ik nam kipnuggets, frietjes en een cola light. Als toetje nam ik nog een McFlurry Rocky Road. Dat is een echte aanrader. 

 Best wel moe aan het einde van de dag. Maar het was een geslaagde dag!

                                                                                 Zaterdag
 Ik ging in de ochtend weer naar mijn opa en oma. Daarna gingen mijn moeder en ik nog even de stad in. We kochten wat dingen bij de Hema en Kruidvat en ik deed iets heel spannends... Dat zie je zo.
 We waren rond twee uur thuis en aten even brood. En ik nam een groot glas water. Want ik had dorst!
 Lekker met de deur open want het was heerlijk weer. 


 In de stad liet ik een Helix piercing schieten. Ik wilde het al een tijdje en zou het voor mijn slagen krijgen als Cadeau. Het deed uiteindelijk niet zo veel zeer en ik vind het erg gaaf. Ook was het helemaal niet duur, dus ik mag nog een cadeautje uitkiezen!! Jippie!

 Ik keek nog wat youtube video's want ik liep achter. 
 In de avond moest ik mijn Helix even ontsmetten. Dat moet de komende tijd twee keer per dag, 
 Ik zette thee. 
 En we hadden taart omdat mijn broertje nu dus ook geslaagd is. 

                                                                           Zondag

 Mijn outfit van die dag. Lekker makkelijk en niet te koud, want het weer was wisselend. 




 Ook nam ik nog thee en mijn moeder koffie.

Dat waren de foto's van deze week. Het was een leuke week en ik vond het heerlijk. Volgende week wordt het erg warm, dus ik ben benieuwd. Ik ga in ieder geval veel vooruit bloggen en inpakken. 

                                                                        Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...