28 jun 2015

Mijn bucketlist

Iedereen heeft in zijn hoofd wel wat dingen die hij/zij graag nog een keer wil doen. En veel mensen hebben een bucketlist. Ik ben er de laatste tijd erg mee bezig om zelf een bucketlist te maken. En natuurlijk kunnen er nog veel dingen bijkomen, want ik ben pas 17. Maar dit is mijn bucketlist op dit moment. Wat wel duidelijk is, is dat ik veel wil reizen en gewoon een gelukkig leven wil hebben. Ik wil alles eruit halen dat erin zit. Vandaag deel ik mijn bucketlist met jullie

                     xoxo
Bron




Ik heb mijn bucketlist onder verschillende kopjes verdeeld. Reizen en leven.


Reizen:

Naar hotel voyage belek ik turkije
Een wereldreis maken
Een luchtballonvaart in Cappadociƫ

Cappadocie_7
Bron

In het buitenland studeren
Tijdelijk in het buitenland wonen
Backpacken
Een luchtballonvaart
Naar Australie
Naar de VS
Naar Chicago
Naar New York
Naar Ierland
Naar Schotland
Naar Noorwegen

Bron

Naar Zweden
Naar de Canarische eilanden
Naar Curacao
Naar Griekenland
Naar Aruba
Naar Ibiza
Naar Afrika


Leven:

Mijn droomlichaam krijgen
Een boek schrijven
Een grote bruiloft inclusief jurk
                     
Bron

2/3 kinderen krijgen
Een eigen huis hebben en het mooi inrichten
Bij een tijdschrift werken
Bij een restaurant van Jamie Oliver eten
Beroemde mensen ontmoeten
One Direction ontmoeten
Naar de Dutch Youtube Gathering
Een groter youtube kanaal hebben

Dit is mijn bucketlist tot nu toe. Vooral veel reizen omdat ik dat gewoon heel graag wil. Ik denk dat ik daar echt gelukkig van ga worden. Toch komen er nog wel wat dingen bij op mijn bucketlist, denk ik. Dat laat ik tegen die tijd nog wel weten. De lijst is op random volgorde, ik wil alles even graag.

                                            Wat staat bovenaan jouw bucketlist?
                                                                     Xx Sara






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...