19 jul 2015

5 favoriete blogs

Blogs, ik las er aardig wat. Toch kom ik de laatste tijd veel terug op dezelfde en ze gaan steeds iets minder over make-up. Ik wordt gewoon wat ouder, en mijn interesses liggen op een andere plek. Zo vind ik nu lifestyle, photodiaries en reizen erg leuk. Vandaag deel ik mijn vijf favoriete blogs met jullie.





                                                                           Teske

Teske volg ik al een lange tijd. Ik vond haar blog altijd wel leuk maar keek er niet elke dag op. Sinds ze bezig is met zingen en ook wat meer lifestyle deelt op haar blog kijk ik er wel vaker op. Ik vind vooral haar My Week in Pictures en Monthly Goals erg leuk om te lezen. 


                                                                                  Jiami

Ik kijk de laatste tijd vooral veel video's van Jiami. Ze doet het erg goed! Ik kijk niet elke dag op haar blog maar ook die ziet er mooi uit. Mooi wit en licht en mooie artikelen. Haar foto's zijn erg gaaf!


                                                                               2wmn

2wmn volg ik al sinds het begin. Ik volgde Martine en Willemijn natuurlijk al langer op hun beautyblog. Maar ik vind 2wmn nu leuker. Persoonlijker en niet over make-up. Echt een aanrader en het lijken me lieve mensen die ik graag nog eens wil ontmoeten. 


                                                                        Lonneke

Ik volgde Lonneke samen met Mariska op uniquelifepassion. Maar eigenlijk keek ik daar niet zo vaak op. Bijna nooit zelfs. Toen ik zag dat ze beide alleen verder gingen heb ik op allebei de blogs een kijkje genomen. Maar daarna eigenlijk ook een tijdje niet. Opeens kwam ik het blog van Lonneke tegen en ik zag een artikel dat ze graag bedrijfscommunicatie wilde gaan studeren. Bedrijfcommunicatie van ook één van de twee keuzes van mij. Dus ik reageerde. Een paar weken later zag ik haar op de matchingsdag en we zijn zelfs samen met de bus naar het station gereden. En toen heb ik haar blog weer opgezocht en sindsdien kijk ik er best wel vaak op. Ik vind het leuk dat ze van mijn leeftijd is en ze maakt er mooie foto's. 


                                                                           Kelly

Kelly heeft eigenlijk een Mommy blog. En ik ben 17. Maar ze brengt het erg leuk en lang niet alles gaat over haar dochtertje en het moederschap. Ik vind haar Photodiaries, vlogs en bruiloft posts erg leuk. Ze is altijd erg vrolijk en daar hou ik van. 

                      Dat waren mijn 5 favoriete blogs. Wat is jouw favoriete blog?
                                                                    Xx Sara


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...