22 jul 2015

Webstash gastartikel

Ik mocht een tijdje geleden een gast artikel schrijven voor Webstash. Hieronder het resultaat. 


Hoi! Vandaag kun je mijn gastartikel lezen voor Webstash. Ik heb nog niet eerder een gastartikel geschreven, maar ik vind het erg leuk. Ik ben Sara, 17 jaar en ik doe op dit moment eindexamen. Ik blog al vrij lang en ben gek op beauty, mode, schrijven en fotografie. Vandaag laat ik vijf outfits zien die geheel afkomstig zijn van Webstash.En perfect voor deze zomer. Veel kijkplezier!

 Outfit 1
Broek 29,95  
Crop top 9,95 
Statement ketting 12,50 
Armband 9,95 
Buideltasje 24,95 




De broek die je hierboven ziet is in de zomer van 2015 helemaal in. Het heet officieel een harembroek, en ik had er toen ik kleiner was ook één. Echt verschrikkelijk vond ik dat toen. Maar nu valt mijn oog er steeds weer op. Misschien moet ik er toch maar één gaan kopen? Deze blauwe variant vind ik in ieder geval erg vrolijk en leuk.

Ook de top die je ziet is in deze zomer. De gaten op de schouders maken het shirt leuker en ook perfect voor als het warmer is. Doordat de top voor de rest geen print heeft, vallen de gaten erg goed op. 

De sieraden die ik hierbij uitgekozen heb zijn vooral licht en wit. Het tasje past perfect bij de festival trend en is echt iets voor deze zomer. Die past ook eigenlijk bijna overal bij. 

 Outfit 2
Maxi skirt met split 19,95 
White Lace blouse 26,95 
Armband met ring 'snake' 5,95 
Clutch 14,95 
Zonnebril 12,95 
De maxi skirts waren vorige zomer al in, en zijn er nu ook volop. Ik vind het niet erg hoor. ik ben er gek op! Je kan ze op een warme dag dragen maar ook prima naar een etentje. Ze zitten heerlijk en je hebt ze zo aan. Vooral de split bij bovenstaande rok vind ik erg mooi. precies tot de goede hoogte.

Kant is ook weer in. Het is eigenlijk nooit uit. Vooral wit kant is erg mooi fris en zomers. De top hierboven heeft echt een heel leuk stukje kant. Als je de top in je rok doet ziet het er erg leuk uit. De sieraden hebben allemaal een gouden detail. Dat vind ik persoonlijk beter passen bij een outfit met zwart en wit. En een zonnebril mag natuurlijk niet ontbreken met de zomer in het vooruitzicht. 
 Outfit 3
Skort 17,95 
Top 22,50 
Statement ketting 9,95 
Clutch met bloemen 24,95 
Horloge 24,95

Ken je de skort al? Een kruising tussen een rokje(skirt) en een short. Vorig jaar zag je ze al steeds vaker hangen en nu verkoopt elke winkel er wel een. Superhandig toch? Het lijkt een rokje maar het zit comfortabel als een broekje. Echt een geniale uitvinding als je het mij vraagt! En de zwarte skort hierboven is natuurlijk altijd goed. 

Ook de top ziet er speciaal uit. Dit heb ik eigenlijk niet echt ergens anders gezien, maar het lijkt een beetje op de top bij outfit één. Ik vind het leuk!

En ja, je ziet het goed. Ook hierbij heb ik gouden sieraden gekozen. Dat vond ik persoonlijk mooier staan. Ook zijn horloges erg leuk. En met deze versie ziet een horloge er helemaal niet nerdy uit. 
 Outfit 4
Skort met bloemen 24,95 
Crop top 12,95 
Ketting 6,96
Armbandje 5,95 
Tas 24,95 

Ook hier zie je de skort weer voorbij komen. Dit keer met een leuk bloemen patroon. Ik vind deze erg gaaf. Ook de top vind ik erg gaaf trouwens en past goed bij de skort.

De sieraden zijn nu zilver en goud. Vaak staat dat niet zo leuk bij elkaar. Maar ik vond beide sieraden erg gaaf dus ik wilde ze toch even laten zien. 

Heb je het tasje al gezien trouwens? Dit is echt een superleuk tasje en zou ik snel zelf kopen. Erg gaaf!
Outfit 5
Jurkje 22,95
Zonnebril 12,95

En bij de laatste outfit en jurkje. Ja, jurkjes zijn altijd goed. En deze variant is net iets specialer door de overslag. 

De armband is ook erg in trouwens. Hij past bij iedereen en is mooi subtiel. Dit is denk ik een mooie subtiele accessoire en maakt je outfit helemaal compleet.

Ik vind de tas ook erg gaaf en ik vind het op zich wel passen bij de jurk. Als je er gympen onder draagt staat de jurk erg casual en past de tas er prima bij. En ook hierbij past prima een zonnebril.

Dat waren mijn vijf outfits van Webstash. Wat is jouw favoriet?

Bedankt voor het lezen van mijn gastartikel en misschien tot op mijn blog.
Xx Sara
www.pslivelifelovely.blogspot.nl 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...