31 dec 2012

Oud & Nieuw nagels!

Kerst is net geweest, en nu is het vandaag alweer Oud & Nieuw! Je snapt natuurlijk wel dat ik mijn nagels daarop heb aangepast! Deze feestelijke creatie is makkelijk, snel én super mooi! Benieuwd hoe?




Producten


Van links naar rechts:

  • Wild & More: nr. 60
  • Miss Sporty: nr. 130
  • Markwins International
  • Miss Sporty: nr. 311
  • Hema: nr. 02
  • B.pretty: nr. 17 Strawberry Red
  • Etos
  • Essence: nr. 33 Just In Case
  • MAX: Bronze
Hoe?

  1. Breng een  base coat aan en lak daarna al je nagels zwart of erg donker blauw.
  2. Gebruik een spons (zoals hier) om dit leuke effect te creëren! Je hoeft geen make-up spons te gebruiken, je kan ook een keuken-sponsje gebruiken! Je kan allerlei leuke kleuren gebruiken, zelf heb ik gekozen voor hard roze, zilver, rood en brons.
  3. Breng een glitter over de kleur heen aan, dit kan één zilveren glitter zijn, zoals die van de Hema. Zelf heb een roze, zilveren, rode en bronzen glitter gebruikt!
  4. Gebruik een top coat en voilà!

Ik hoop dat jullie deze nail-art leuk vonden! Sorry dat het zo op het laatste moment is, mijn kamer krijgt een nieuw, super cool behang! Hebben jullie iets speciaals en feestelijks op je nagels voor Oud & Nieuw?

Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...